دیجی اسکریپت

نصب قالب در وردپرس | دیجی اسکریپت

نصب قالب در وردپرس

قالب (wordpress theme) وردپرس چیست؟

قالب وردپرس به مجموعه ای از قالب ها و استایل هایی گفته می شود که برای تعریف ظاهر و نحوه نمایش سایت ساخته شده توسط وردپرس, مورد استفاده قرار می گیرند.هر کدام از پوسته ها دارای طراحی, لایه بندی و ویژگی های متفاوتی هستند. یک کاربر وردپرسی می تواند با توجه به سلایق و نیاز هایش یکی از این قالب ها را انتخاب نماید. تعدادی زیادی از قالب های وردپرس نیز برای هدفی خاص طراحی و ساخته می شوند. برای مثال قالب های عکاسی وردپرس برای عکاسان و سایت های عکاسی طراحی می شوند.

 

آموزش نصب قالب از طریق مخزن وردپرس

اگر قالب مورد نظر شما همانند افزونه های وردپرس رایگان باشد.شما می توانید آن را در مخزن وردپرس دانلود و نصب نمایید.یا با توجه به دسته بندی قالب مورد نظر خود را انتخاب و نصب نمایید.

 

جهت نصب از طریق مخزن کافی است از بخش پیشخوان وردپرس به قسمت نمایش رفته و از منوی باز شده برروی پوسته ها کلیک نمایید. در تصویر زیر می توانید آن را مشاهده نمایید. پس از وارد شدن به صفحه ی مدیریت پوسته ها می توانید قالب های نصب شده برروی وردپرس خود را مشاهده نمایید.جهت نصب قالب برروی افزودن پوسته‌ تازه کلیک نمایید. در تصویر زیر می توانید آن را مشاهده نمایید.

 

پس از کلیک کردن برروی افزودن پوسته‌ تازه وارد صفحه ی جدیدی خواهید شد که همانند افزونه ها از دو طریق می توانید پوسته یا همان قالب وردپرس مورد نظر خود را نصب نمایید.در این بخش ما نصب از طریق مخزن را برای شما توضیج خواهیم داد

 

برای نصب از طریق مخزن فقط کافی است نام پوسته ی مورد نظر خود را در قسمت جستجو در پوسته ها تایپ نمایید سپس نام قالب مورد نظر شما در مخزن وردپرس جستجو می شود و به شما جهت نصب نمایش داده خواهد شد. برای نصب قالب فقط کافی است برروی دکمه ی نصب کلیک نمایید تا قالب از طریق مخزن وردپرس برروی وب سایت شما نصب شود.

 

آموزش نصب قالب از طریق بارگذاری پوسته

جهت نصب قالب وردپرس در صفحه افزودن پوسته‌ها فقط کافی است برروی بارگذاری پوسته کلیک نمایید.تا وارد صفحه ی زیر شوید. پس از وارد شدن به این بخش فقط کافی است فایل قالب را از داخل سیستم خود انتخاب نمایید.سپس برروی نصب کلیک نموده و پس از نصب کامل قالب آن را فعال و از آن استفاده نمایید.

نوشته نصب قالب در وردپرس اولین بار در اسکریپت ها پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.