دیجی اسکریپت

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه در سال ۱۴۰۰ | دیجی اسکریپت

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه در سال ۱۴۰۰
[ad_1]

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه در سال ۱۴۰۰

اگر چند سال گذشته حرفی از راه اندازی کسب‌و‌کار بدون سرمایه اولیه می‌زدید، کسی شما را جدی نمی‌گرفت و شاید به شما می‌گفتند که مگر دیوانه شده ای! آیا می‌شود بدون‌سرمایه کسب‌و‌کار داشته باشی؟ در این مقاله شما را با روش‌های کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه در سال ۱۴۰۰ آشنا خواهیم کرد.

امروزه تمام این باور‌ها به کلی تغییر کرده است؛ بسیاری از ثروتمندان ایرانی و خارجی موفق شده‌اند با استفاده از اینترنت به درآمد‌های میلیونی و حتی میلیاردی برسند.تفاوتی نمی‌کند اگر دانشجو هستید یا کارمند اداره هستید. در دنیای شگفت انگیز اینترنت همه چیز ممکن است.شما می توانید کسب‌درآمد اینترنتی را به عنوان شغل‌دوم یا حتی شغل‌اول خود انتخاب کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

آیا کسب‌وکار اینترنتی برای من مناسب است

این سوالی است که در ابتدای کار همه‌ی میلیونر‌های اینترنتی پیش آمده است و ممکن است برای شما هم که قصد راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی دارید، نیز پیش آمده باشد در پاسخ باید گفت فرقی نمی کند که شما دانشجوی جوانی هستید که تمایل دارید در کنار تحصیل خود در دانشگاه، درآمدی داشته باشید یا این‌که فردی هستید که سال ها پشت میز کار‌های تکراری را انجام می‌داده است و الان از کار خودتان خسته شده‌اید و می‌خواهید آزادی مالی داشته باشید.

ممکن است خانم خانه‌داری هستید که علاقه به صنایع دستی، آشپزی، خیاطی و… دارید و قصد دارید آن‌ها با استفاده از اینترنت به دیگران عرضه کنید و به فروش برسانید؛ شاید باورتان نشود شما بسیار‌ راحت تنها پشتکار و استمرار خود می توانید در سال‌آینده به درآمد‌های میلیونی از اینترنت برسید و حتی برای چندین نفر هم کار ایجاد کنید!

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه

اگر شما هم منتظر هستید تا زمانی که یک ایده ناب و منحصر‌به‌فردی به ذهنتان رسید، کسب‌وکار اینترنتی خودتان را استارت بزنید؛ متاسفانه شما هیچ‌گاه به میلیاردر‌های اینترنتی تبدیل نخواهید شد! چرا که ایده خاصی وجود ندارد. یکی از مزایای کسب‌وکار اینترنتی این است که شما می‌توانید هر ایده‌ی ساده و پیش‌پا افتاده ای را تبدیل به پولساز‌ترین ایده برای خودتان کنید.

شروع کنید، پولساز‌ترین ایده‌ها به ذهنتان می‌آید!
شروع کنید، پولساز‌ترین ایده‌ها به ذهنتان می‌آید!

پس همان‌طور که اغلب افراد موفق در حوزه کسب‌وکار دیجیتال توصیه می کنند، منتظر بهترین و پردرآمد ترین ایده نباشید و هر ایده‌ای هر چند معمولی دارید، تنها باید شروع کنید. مطمئن باشید راهکار‌ها و ایده‌های بهتری در مسیر به ذهن شما می‌رسند و می‌توانید روز به روز موفق‌تر شوید.

لقمه آماده: چند ایده پولساز برای شما

حال اگر هنوز سردرگم هستید و مطمئن نیستید که کدام ایده برای کسب درآمد از اینترنت مناسب‌تر است؛ چه حوزه‌ای را انتخاب کنید که هم علاقه‌مند به آن حوزه باشید و هم بتوانید به درآمد‌های بسیار‌بالایی در آن برسید؟ ما در میهن وردپرس می خواهیم شما را از این سردرگمی نجات دهیم!

روش‌های بسیاری برای راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی بدون سرمایه اولیه در کشورمان ایران وجود دارد که شما با ورود به آن حوزه می‌توانید به درآمد فوق العاده‌ای برسید ولی ما در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از روش های متداولی که افراد مشهور زیادی هم‌اکنون به درآمد های ۱۰۰ میلیونی و یا بالاتر از آن رسیده‌اند، بپردازیم.

کسب درآمد از اینترنت با مدیریت شبکه‌های اجتماعی

امروزه بسیاری از کسب‌وکار‌های آفلاین و اصطلاحا سنتی مجبور به اینترنتی کردن کسب‌وکار خودشان شدند؛ از طرفی بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام عضو شده و بیش‌تر زمان خوشان را در این محیط سپری می‌کنند و روز‌به‌روز به میزان کاربران فعال در آن افزوده می‌شود. این موضوع موجب به وجود آمدن شغلی نوپایی به نام مدیریت‌کننده شبکه‌های اجتماعی یا اصطلاحا ادمین اینستاگرام شده است.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کسب درآمد میلیونی
مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کسب درآمد میلیونی

شما برای ورود به این حوزه تنها کافیست یک سری از مهارت‌ها مانند تولید محتوا ویدئویی و گرافیک و اصول و تکنیک‌های افزایش فالور و نرخ تعامل و… که به شما در مدیریت هر چه بهتر شبکه‌های اجتماعی کمک می کنند، را یاد بگیرید. سپس می توانید از روش هایی مانند آموزش مدیریت شبکه‌های اجتماعی به دیگران، مدیریت شبکه‌های اجتماعی دیگران و یا راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان در شبکه های اجتماعی، کسب درآمد کنید.

درآمد ماهیانه مدیریت شبکه‌های اجتماعی به تخصص، اعتبار و برند شخصی شما بستگی دارد ولی میانگین درآمد ادمین شبکه‌های اجتماعی (ادمین اینستاگرم) از ۳ میلیون تومان به بالا می‌باشد.

کسب درآمد میلیونی با طراحی سایت

بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار‌های سنتی به این نتیجه رسیده اند که اگر می‌خواهند از نابودی کسب‌وکارشان جلوگیری کنند، باید وارد فضای آنلاین شوند. در میان همه‌ی این افراد نیاز به وب سایت دارند و شما به راحتی می توانید با یادگیری یک CMS قدرتمند مانند وردپرس، بدون دانش کدنویسی برای آن‌ها وب‌سایت طراحی کنید و در قبال آن هزینه بسیار خوبی را دریافت کنید. طراحی سایت روشی است که بیش از ۱ دهه بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت بوده و رضا حسینی راد، مدیر سایت میهن وردپرس نیز چندین سال از این طریق درآمد اینترنتی داشته است.

اگر کمی شم کارآفرینی و روحیه کار تیمی داشته باشید می‌توانید تیم تشکیل دهید و علاوه بر خودتان، چند طراح سایت دیگر را در یک مجوعه جمع کنید و پروژه های بیش‌تری قبول کنید، در نتیجه با کار کمتر، درآمد بیش‌تری داشته باشید.

درآمد میلیونی با تولید محتوا

جالب است بدانید که امروزه هزاران وب‌سایت ایرانی وجود دارند که شدیدا به‌دنبال یک کارشناس تولید‌محتوا می‌باشند؛ از همین رو تولید محتوا یکی از پر‌درآمد‌ترین شغل‌ها نه تنها در ایران، بلکه در‌ جهان محسوب می شود. اگر حتی کمی به نویسندگی و مهارت تبلیغ‌نویسی علاقه‌مند هستید، می‌توانید با نوشتن مقالات و صفحات فرود سایت کسب‌درآمد کنید.

درآمد این شغل بستگی به تعداد مقالات که با یک شخص یا یک شرکت قرارداد می‌کنید، از ۳ تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است. شما همچنین می‌توانید با بستن قرارداد با چند وب‌سایت، شرکت یا سازمان خاص روز به روز به درآمدتان بیافزایید.

کلام آخر

در پایان باید گفت مهم نیست که در چه شهری زندگی می‌کنید یا این که چقدر می‌توانید برای اینترنتی کردن ایده‌ی خود زمان صرف کنید یا اصلا پول کافی برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی خودتان را دارید یا خیر؛ یا در چه رده‌سنی قرار دارید؟ جوان هستید، ۳۰ ساله یا ۵۰ ساله؟ تنها باید باور داشته باشید. وقتی بسیاری از افراد به درآمد‌های بالا در اینترنت رسیده‌اند، چرا شما نتوانید؟

فقط این نکته نیز حائز اهمیت است که قطعا کسب درآمد از اینترنت به مراتب راحت‌تر از کسب‌وکار‌های آفلاین کوچه بازاری است، اما به هیچ عنوان رویای یک شبه پولدار‌شدن را نداشته باشید. ساخت وب‌سایت یا یادگیری حرفه‌های متفاوت در فضای آنلاین، تنها اهرمی هستند که با ‌‌تلاش و پشتکار و استمرار، می‌توانند شما را به درآمد‌های میلیونی برساند.

موفق باشید 🙂

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.