دیجی اسکریپت

آلفا اسکریپت – مرجع دانلود اسکریپت شخصی سازی صفحه ورود وردپرس با افزونه Easy Login Styler | دیجی اسکریپت

آلفا اسکریپت – مرجع دانلود اسکریپت شخصی سازی صفحه ورود وردپرس با افزونه Easy Login Styler
[ad_1]

شخصی سازی صفحه ورود وردپرس با افزونه Easy Login Styler


شخصی سازی صفحه ورود وردپرس این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا صفحه ورود وردپرس را به دلخواه خود تغییر داده و از استایل، رنگبندی، تصویر و لوگوی دلخواه در آن استفاده کنید. در این مقاله از آلفا

اسکریپت قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از آن قادر به شخصی سازی صفحه ورود وردپرس خواهید بود و می‌توانید لوگو دلخواه، تصویر زمینه و استفاده از استایل دلخواه در ان را وارد کرده و صفحه ورود وردپرس را به دلخواه خود تغییر دهید.

افزونه‌ای که قصد معرفی ان را دارم با عنوان Easy Login Styler در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۵ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن می‌توانید به طراحی صفحه ورود وردپرس بپردازید.

 

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Easy Login Styler در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات و سفارشی سازی آن هدایت شوید.

  • Logo Image: با کلیک بر روی این دکمه لوگوی مورد نظر برای نمایش در صفحه ورود وردپرس را از رسانه وردپرس انتخاب کرده و یا آن را آپلود کنید. با انتخاب این لوگو دیگر تصویر لوگوی وردپرس در فرم ورود نمایش داده نخواهد شد.
  • Background Image: با کلیک بر روی این دکمه نیز می‌توانید یک تصویر دلخواه را برای نمایش در پس زمینه صفحه ورود وردپرس انتخاب کنید تا در آن نمایش داده شود. برای این منظور کافی است تا تصویر را از رسانه وردپرس آپلود کرده و یا آن را از میان تصاویر موجود در رسانه انتخاب کنید.

در نهایت پس از انتخاب لوگو، انتخاب تصویر پس زمینه، سفارشی سازی استایل و ذخیره‌سازی تنظیمات مشابه تصویر فوق خواهید دید که فرم ورود در وردپرس به شکل بالا تغییر یافته است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.