دیجی اسکریپت

آموزش ایمیل مارکتینگ و روش‌های بازاریابی از طریق ایمیل | دیجی اسکریپت

آموزش ایمیل مارکتینگ و روش‌های بازاریابی از طریق ایمیل
[ad_1]

آموزش ایمیل مارکتینگ و روش‌های بازاریابی از طریق ایمیل

آموزش ایمیل مارکتینگ

امروزه باید شیوه های مختلفی را بررسی و تست کنیم تا بتوانیم بازدیدکنندگان معمولی سایتمان را به طرفداران شیفته و خریداران کسب و کارمان تبدیل کنیم. ایمیل مارکتینگ هم یکی از این روش هاست. در ایمیل مارکتینگ شما می توانید با سرمایه گذاری معقول به خوبی فروشتان را افزایش دهید و به کسب و کارتان رونق ببخشید. در این دوره به صورت اصولی سیر تا پیاز ایمیل مارکتینگ را برایتان توضیح می دهیم.

  •  اگر میخواهید فروش وبسایتتان را چند برابر افزایش دهید…
  •  اگر میخواهید برندتان را با هزینه اندک به دیگران معرفی کنید…
  •  اگر میخواهید بازگشت سرمایه ی بسیار مطلوبی داشته باشید…
  •  اگر میخواهید بازدید کنندگان لحظه ای سایتتان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید…
  •  و در نهایت اگر میخواهید با یک سرمایه گذاری اندک به یک سود بلند مدت و پربازده دست پیدا کنید…

ما به شما سلاح قدرتمند ایمیل مارکتینگ را پیشنهاد میکنیم!

 

اصلا ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ یک روش بازاریابی مستقیم است یعنی به صورت مستقیم با مشتری ارتباط برقرار میشود به عبارتی در روش بازاریابی مستقیم افراد مستقیما از بازار هدف انتخاب میشوند.

به کمک ایمیل مارکتینگ می توانید اطلاعات مفیدی درباره کسب و کارتان ، محصولات و خدماتتان به مخاطبان خود بدهید و با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید.

چرا باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

  •  استفاده از ایمیل مارکتینگ ارزان است.(نسبت به سایر پلتفرم های تبلیغاتی)
  •  امروزه تقریبا اکثر افرادی که با اینترنت در ارتباط هستند ، از سرویس ایمیل استفاده میکنند. (برای مثال تا به این لحظه تمامی افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کنند باید یک اکانت ایمیل داشته باشند.)
  •  اگر شیوه درست کار با ایمیل مارکتینگ را یاد بگیرید می توانید به راحتی روی افزایش فروش خود حساب کنید البته ایمیل مارکتینگ فقط به افزایش فروش محدود نمیشود و حتی می تواند باعث افزایش بازدید و بهبود رتبه سایت شما در گوگل شود. لازم به ذکر است این افزایش فروش ، بازدید و بهبود رتبه یک شبه اتفاق نمی افتد ولی در بلند مدت (۱ تا ۲ سال) اگر طبق اصول پیش بروید ، بازگشت سرمایه بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد و همچنین ترافیک سایتتان را هم افزایش خواهید داد.
  •  استفاده از ایمیل مارکتینگ این شانس را به شما می دهد تا علاوه بر افزایش فروشتان ، کاربران جدیدی هم با برند شما آشنا شوند. کاربرانی که درست از جامعه هدف انتخاب شده اند.

برای مثال فرض کنید شما یک ایمیل با محتوای بسیار ایده آل برای اعضای کمپینتان می فرستید و در آن ، علاوه بر اطلاعاتی که برای کاربر مفید باشد ، اطلاعاتی را هم راجب تازه ترین محصول سایتتان می دهید. خب در اینجا چند اتفاق می افتد :

۱- کاربری که ممکن است مدتی برند شما را فراموش کرده باشد با این ایمیل دوباره به یاد برندتان می افتد و سری به سایت شما میزند و به افزایش ترافیک شما کمک میکند.

۲- همین کاربر اطلاعاتی راجب آخرین محصول شما بدست اورده است و اگر جز مشتریان وفادار شما باشد احتمالا آن را خریداری میکند.

۳- اگر ایمیل جذابی فرستاده باشید کاربر ایمیلتان را برای دوستانشان هم می فرستد و به همین سادگی افرادی جدید با سرمایه گذاری اندک با وبسایت شما آشنا میشوند.

و مزایای بیشتری که به طور کامل در این دوره یاد خواهید گرفت…

دوره آموزش ایمیل مارکتینگ برای چه کسانی مناسب نیست؟

۱- کسانی که به کسب درآمد از اینترنت اعتقادی ندارند.

۲- کسانی که دوست دارند ازسایر روش های بازاریابی استفاده کنند.

۳- کسانی که آشنایی نسبی با کسب و کارهای اینترنتی ندارند.

۴- کسانی که در وبسایتشان محصولی برای فروش ندارند.

مزیت اصلی ایمیل مرکتینگ نسبت به سایر روش های بازاریابی

اگر بخواهیم اصلی ترین مزیت ایمیل مارکتینگ را توضیح دهیم باید بگوییم در ایمیل مارکتینگ حتما ایمیل شما توسط کاربر دیده میشود. مثال زیر به درک بهتر این موضوع کمک میکند :

فرض کنید تصمیم می گیرید یک پست تبلیغاتی برای کسب و کارتان در اینستاگرام ایجاد کنید. اگر دقت کرده باشید اینستاگرام به صورت تایم لاین است یعنی هر ثانیه ممکن است پست جدیدی منتشر شود و کاربر از دیدن پست شما محروم شود و به عبارتی مخاطب در آن زمان که شما پست تبلیغاتی تان را گذاشته اید در اینستاگرام نباشد و به آن دسترسی نداشته باشد. بنابراین شما به همین سادگی صرف نظر از هزینه ای که کرده اید ، فرصت آشنایی نیمی از کاربران را با کسب و کارتان از دست داده اید! ولی در ایمیل مارکتینگ این اتفاق نمی افتد و کاربر یه تک تک ایمیل هایی که برایش فرستاده شده است توجه میکند و آن ها را میبیند. به عبارتی ایمیل یک شیوه ارتباط مستقیم با شخص است.

داستان این دوره آموزشی

ما در میهن وردپرس همیشه به دتبال راهکار های مختلف برای جذب بازدید کننده به سمت سایتمان بودیم. روش های مختلفی را آزمون و خطا کردیم و برایمان جالب بود که توانستیم با استفاده از ایمیل مارکتینگ حجم زیادی از فروش را برای سایتمان فراهم کنیم. از این رو تصمیم گرفتیم این روش را با کاربرانمان به اشتراک بگذاریم و به صورت اصولی به ان ها آموزش دهیم تا همانگونه که فروش خودمان افزایش یافت فروش کاربرانمان هم افزایش یابد و همچنین کاربرانمان طعم کسب درآمد از اینترنت را بیشتر و بهتر حس کنند!

نکته: این دوره از ساعت ۴ عصر تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ بصورت آنلاین شروع خواهد شد و می‌توانید هر ۲ روز٬ یک جلسه از دوره را در پنل کاربری خود دانلود کنید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.