دیجی اسکریپت

آموزش تایید سایت وردپرسی شما در Pinterest | دیجی اسکریپت

آموزش تایید سایت وردپرسی شما در Pinterest
[ad_1]

آموزش تایید سایت وردپرسی شما در Pinterest

شما نظرتون چیه؟

آموزش تایید سایت وردپرسی شما در Pinterest

در این مطلب می‌خوانید:

تایید سایت وردپرسی شما در Pinterest

آیا تا به حال به این فکر افتادید سایت وردپرس خود را در Pinterest تأیید کنید؟ پس حتما آموزش امروز را دنبال کنید. من همیشه سعی میکنم مطالبی با موضوعات مختلف برای تمامی کاربران داخل و خارج کشور منتشر کنم، که کارشان سریع تر پیش رود و هر روز بیشتر از دیروز بدانند و بتوانند تمامی قابلیت ها و کارهای که دوست دارند در سایت وردپرسی خودشون انجام و اضافه کنند.

دلیل نیاز به تأیید سایت وردپرس در Pinterest

Pinterest یکی از محبوب ترین پلتفرم های شبکه اجتماعی است که تصاویر، فیلم ها و مطالب کاربردی شما را به اشتراک می گذارد. به طور کلی میتوانید یک حساب کاربری در پینترست ایجاد کرده و تصاویر خود را در آنجا مانند اینستاگرام مدیریت کنید. همچنین میتوانید مطالب مفید، تصاویر، لینکها، وب سایتهای دلخواه خود در یک آلبوم که در پینترست boards نامیده می شود جمع آوری کنید.

اگر شما یک سایت عکاسی یا وبلاگی همراه با تصاویر و ویدیوهای مختلف دارید، پینترست می تواند مناسب و تنها با تایید سایت در پینترست باعث افزایش ترافیک سایت خود شوید.

نحوه تأیید سایت در Pinterest

اگر قبلا یک اکانت پینترست ساختید، در ابتدا باید آن را به اکانت تجاری یا Business تبدیل کنید. با این کار می توانید از تمام ابزارهای حرفه ای مانند  Pinterest Analytics، Pinterest Ads و موارد دیگر استفاده کنید. اگرم نه! حتما یک اکانت جدید ایجاد کنید.

مرحله ۱٫ ارتقا دادن اکانت پینترست به اکانت Business

در این مرحله وارد اکانت خود شوید و بر روی آیکون سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک و گزینه Upgrade Now را بفشارید.

سپس به صفحه راه اندازی اکانت Business هدایت می شوید، در اینجا نام Business، آدرس سایت خود و نوع Business را انتخاب و روی دکمه Continue  کلیک کنید. به همین سادگی اکانت شما به اکانت Business تبدیل شد.

ساخت اکانت تجاری

مرحله ۲٫ درخواست ثبت سایت در پینترست

در این مرحله برای ثبت سایت خود در پینترست روی آیکون سه نقطه/ settings کلیک کنید.

تنظیمات پینترست

سپس در سمت چپ روی فیلد Claim کلیک کرده و آدرس سایت خود را وارد و دکمه Claim را بفشارید.

درخواست ثبت سایت

در صفحه بعد دو روش برای ثبت سایت خود در پینترست موجود است که یکی را به دلخواه انتخاب کنید و روی دکمه next کلیک کنید. بهتون پیشنهاد میکنم روش add HTML tag را انتخاب کنید. حتما تگ html را کپی کنید!

کپی کردن تگ html

مرحله ۳٫ افزودن تگ HTML در سایت وردپرس شما

در این مرحله دو روش برای افزودن تگ html در سایت وردپرسی شما وجود دارد.

روش اول

برای شروع، اگر قبلا افزونه yoast seo  در پیشخوان سایت وردپرسی تان نصب شده است، وارد بخش سئو شوید و زیر منو اجتماعی را انتخاب کنید. سپس، در تب فیسبوک مطمئن شوید حتما گزینه “افزودن داده متای Open Graph” فعال باشد.

تب فیس بوک سئو

بعد به تب پینترست بروید و در قسمت تایید پینترست تگ html که در بالا کپی کردید را جایگذاری کنید.

تب پینترست سئو

 

روش دوم

اگر افزونه یواست سئو در پیشخوان شما نصب نیست، میتوانید از این روش استفاده کنید. در ابتدا افزونه Insert Headers and Footers را نصب و فعال نمایید. پس از فعال کردن افزونه، گزینه جدیدی به نام Insert Headers and Footers در منو تنظیمات افزونه ظاهر می شود. وارد صفحه تنطیمات افزونه شوید و در بخش Scrips in Header تگ html را جایگذاری و ذخیره کنید.

حال به صفحه تایید پینترست بروید و روی دکمه Submit کلیک کنید. با این کار سایت وردپرسی خود را در پینترست تایید و ثبت می کنید. ، این فرآیند ۲۴ ساعت طول می کشد، و شما در مورد تایید وب سایت خود ایمیل دریافت خواهید کرد.

تایید سایت در پینترست

پس از مطالعه کردن این آموزش میتوانید این عمل را به صورت صحیح و کامل انجام دهید 🙂

موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.