دیجی اسکریپت

آموزش مخفی کردن نوار ابزار مدیریت وردپرس | دیجی اسکریپت

آموزش مخفی کردن نوار ابزار مدیریت وردپرس
[ad_1]

آیا تا به‌حال به این فکر افتاده‎اید که نوار ابزار مدیریت وردپرس را از دیدِ کاربران وارد شده (لاگین شده) خود در وردپرس پنهان کنید؟ در این نوشته از وبلاگ هاستینگ ماندگار وب که برای کاربران عزیز، آماده کرده‌ایم به این موضوع می‌پردازیم.

مخفی کردن نوار ابزار مدیریت وردپرس

در نوشته پیش‌رو شما قادر خواهید بود که نوار ابزار وردپرس را از دید کاربران وردپرسی خود بر اساس نقش‌ها و طبقه‌بندی‌ها در سایت مخفی کنید. اول از همه شما می‌توانید نوار ابزار را در تمام صفحات وب‌سایت وردپرسی خود از دید همه کاربران با اضافه کردن کد زیر به فایل functions.php  قالب وردپرس خود پنهان کنید.
show_admin_bar( false );
در قسمت false به نوار ابزار وردپرس دستور می‌دهیم که غیرفعال و پنهان شود. هم‌چنین می‌توانید با جایگزین کردن true با false دوباره به حالت قبلی بازگردید و نوار ابزار وردپرس نمایان شود. کد مربوطه نوار ابزار را برای تمامی نقش‌ها شامل (کاربران، ویرایشگران، نویسندگان و…) پنهان می‌کند. اما حال می‌خواهید که نوار ابزار وردپرس فقط برای کاربران مخفی شود، پس بجای کد بالا باید کد زیر را به فایل functions.php خود اضافه کنید. (پیشنهاد می‌کنیم از فایل فانکشن پوسته وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید)
if ( ! current_user_can( 'remove_users' ) ) {
show_admin_bar( false );
}

برای تماشای دیگر نقش‌ها در وردپرس روی این لینک کلیک کنید.

در دستور بالا به وردپرس می‌گوییم که نوار ابزار وردپرس را فقط برای کاربران معمولی مخفی کن. به همین راحتی!

کانال تلگرام ماندگار وب

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.