دیجی اسکریپت

آموزش نصب وردپرس روی هاست و لوکال هاست به‌صورت تصویری | دیجی اسکریپت

آموزش نصب وردپرس روی هاست و لوکال هاست به‌صورت تصویری
[ad_1]

آموزش نصب وردپرس

در این صفحه آموزش نصب وردپرس روی هاست و یا لوکال هاست را ارائه خواهیم کرد. لطفا انتخاب کنید می‌خواهید وردپرس را روی کدام سیستم نصب کنید.

نصب وردپرس

برای نصب وردپرس ابتدا باید ببینیم قصد دارید وردپرس را روی کدام پلتفرم نصب کنید.

راه اندازی وردپرس روی لوکال هاست

اگر قصد دارید وردپرس را روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید باید از نرم افزار XAMPP یا MAMP استفاده کنید. این نرم افزار ها به شما اجازه راه اندازی یک وبسایت بصورت لوکال هاست یا محلی را می دهند. اگر کاربر ویندوز هستید باید از XAMPP و اگر کاربر مک هستید باید از MAMP استفاده کنید.

آموزش نصب وردپرس روی هاست

اگر می‌خواهید سایت خود را بصورت کاملا واقعی روی دامنه و هاست اصلی نصب کنید، باید ابتدا یک هاست مناسب وردپرس خریداری کنید. بهتر است از یک هاست لینوکسی استفاده کنید چون با وردپرس سازگاری کامل دارد. پیشنهاد ما استفاده از هاست مناسب وردپرس لینوکس با کنترل پنل سی پنل هست که با تمام قالب ها و افزونه های وردپرسی سازگاری دارد.

اکثر هاستینگ‌ها از CPanel استفاده می‌کنند اما برخی از هاستینگ های ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها از کنترل پنل دایرکت ادمین استفاده می‌کنند.

تفاوتی ندارد از کدام کنترل پنل مدیریت هاست استفاده می‌کنید. مهم این است که بتوانید تشخیص دهید پنل مدیریت هاست شما کدام یکی است و آموزش نصب وردپرس را در صفحه مربوط به همان پنل مشاهده کنید تا بتوانید وردپرس را به خوبی روی سایت‌تان نصب کنید.

نحوه تشخیص کنترل پنل هاست

اگر آدرس ورود به پنل مدیریت هاست شما که توسط شرکت هاستینگ به شما ارائه شده است با ۲۰۸۲ و یا ۲۰۸۳ تمام می‌شود، بدون شک پنل مدیریت هاست شما سی‌پنل است. اما اگر آدرس ورود به پنل هاست شما با ۲۲۲۲ یا ۴۴۴۴ تمام می‌شود، از دایرکت ادمین استفاده می‌کنید.

روش دوم تشخیص کنترل پنل هاست این هست که وقتی وارد صفحه ورود پنل مدیریت هاست خود می‌شود. در بالای فرم ورود لوگوی پنل مدیریت را مشاهده کنید. نام کنترل پنل روی لوگو درج شده است.

اگر برای شما تشخیص آدرس ورود سخت است می‌توانید از روش سوم استفاده کنید. به راحتی به هاستینگ خود یک تیکت ارسال کنید و بپرسید که کنترل پنل مدیریت هاست کدام یکی است. به همین راحتی. 🙂

مواد مورد نیاز برای ساخت سایت با وردپرس

برای نصب وردپرس به این موارد نیاز دارید:

آموزش نصب وردپرس

لطفا انتخاب کنید که می‌خواهید وردپرس را روی کدام سیستم نصب و راه‌اندازی کنید:

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.