دیجی اسکریپت

آپدیت قالب وردپرس بدون از دست رفتن تغییرات | دیجی اسکریپت

آپدیت قالب وردپرس بدون از دست رفتن تغییرات

سازنده هر قالب یا افزونه ای برای حل مشکلات پیش آمده یا افزودن امکانات و ویژگی های جدید به محصول خود آن را با آپدیت های جدید تحویل خریداران می دهد. آپدیت ها بیشتر برای محصولات حرفه ای عرضه می شوند. ما هم آپدیت های جدید محصولات را به خریداران قبلی ایمیل می کنیم. اما اکثر خریداران از ما چگونگی آپدیت قالب یا افزونه های حرفه ای را سوال می کنند. اما به نظر شما چطور باید یه قالب را بعد از چند ماه استفاده طوری آپدیت کرد که اطلاعات قبلی از دست نرود؟ قبلا در آموزش چگونگی آپدیت قالب و افزونه وردپرس به شما نحوه انجام آپدیت را گفتم اما اگر خریدار در کد نویسی قالب قبلی تغییراتی داده باشد چه؟ امروز در خدمت شما بیست اسکریپت های عزیز هستیم با پاسخ دادن به این سوال!

 

آپدیت قالب وردپرس بدون از دست رفتن تغییرات

 

آپدیت قالب وردپرس بدون از دست رفتن تغییرات

زمانی که یک قالب آپدیت می شود داخل کد نویسی های آن تغییراتی داده می شود. ما باید ببینیم در کدام فایل ها تغییرات داده شده و آن فایل ها را با فایل های قبلی جایگزین کنیم. این کار راحتی نیست اما می تونید راحتش کنید. ? با برنامه winmerge

 

این نرم افزار که روی ویندوز نصب می شود می تواند فایل های قالب یا افزونه شما را بررسی کرده و فایل هایی که با هم مطابقت ندارند را جایگزین کند. اما بریم سراغ چگونگی کار با این نرم افزار ابتدا winmerge را از http://winmerge.org/ دانلود و نصب کنید.

 

بعد از نصب نرم افزار را باز کنید. از منوی file گزینه open را انتخاب کنید.

آپدیت قالب وردپرس بدون از دست رفتن تغییرات

از قسمت left پوشه قالب قبلی و از قسمت right پوشه قالب جدید را انتخاب کنید. تا این نرم افزار فایل هایی که همسان نیستند رو برای شما پیدا کنه.

 

در کنار فایل هایی که با هم تفاوت دارند کلمه diffrent نمایش داده میشه و زمانی که شما کد نویسی ها رو از سمت راست ( از قالب جدید ) به قالب قبلی کپی کردید و save کردید فایل رو ، این کلمه به idential تغییر میکنه. این کار رو برای تمامی فایل ها انجام بدید.

 

حالا تغییراتی که پیدا کردید رو در قالب جدید اعمال کرده و قالب جدید رو در هاستتون آپلود و اکسترکت کنید. حالا می بینید که قالب یا افزونه سایت وردپرسی شما بدون از دست رفتن تغییرات آپدیت شده. 🙂

نوشته آپدیت قالب وردپرس بدون از دست رفتن تغییرات اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.