دیجی اسکریپت

آپلود تصاویر SVG در وردپرس با افزونه Scalable Vector Graphics | دیجی اسکریپت

آپلود تصاویر SVG در وردپرس با افزونه Scalable Vector Graphics

آپلود تصاویر SVG در وردپرس

چیزی که همیشه در ابتدا نظر بازدیدکنندگان به خودش جذب میکند تصاویر یک سایت است. مهمه که کیفیت تصاویر بالا باشد و دل کاربر را نزنه! به همین علت به شما توصیه می کنم تصاویر جذاب با کیفیت SVG را هم در سایت خود آپلود و به نمایش بگذارید. ولی مشکلی که وجود دارد خیلی از برنامه ها از این فرمت پشتیبانی نمیکنند. متاسفانه وردپرس هم از فایل های SVG پشتیبانی نمی کند.

آپلود تصاویر SVG در وردپرس با افزونه Scalable Vector Graphics

اما با افزونه Scalable Vector Graphics، این عمل شدنی است و دیگر کاربران با زوم کردن تصاویر شوکه نمی شوند. و به راحتی میتوانید تصاویر دلخواه تان را با این فرمت آپلود کنید.

فایل SVG چیست؟

به طور کلی، SVG زبانی برای توصیف گرافیک ۲ بعدی و برنامه های گرافیکی در XML است. ​این تکنولوژی مخفف کلمات Scalable Vector Graphics می باشد. SVG برای ایجاد گرافیک های برداری در صفحات وب بکار می رود و با زوم کردن روی تصاویر SVG کیفیت آنها پایین نمی آید. هر المانی که در SVG می بینید میتواند نقاشی شود. SVG یکی از توصیه‌های کنسرسیوم w3 می باشد، زیرا با استفاده از این تکنولوژی جدید حجم عکس ها کاهش یافته و کیفیت انها در کلیه سایزها حفظ می شود.

فایل های SVG گرافیک برداری(گرافیک برداری روشی در تولید و ذخیره فایل‌های تصویری کامپیوتری است که در آن تصویر در قالب مجموعه‌ ای از مشخصات هندسی نقاط، خط‌ ها، منحنی‌ ها و چندضلعی‌ ها ذخیره می‌شود) دو بعدی هستند که می تواند هر دو استاتیک و پویا باشد.

نحوه کار با افزونه Scalable Vector Graphics

به خوبی میدانید برای کار با افزونه باید در ابتدا آن را دانلود و نصب کنید، سپس افزونه را فعال کرده و تنظیمات را پیکربندی کنید. این افزونه خیلی ساده و آسان است و نیار به پیکربندی ندارد.

وارد نوشته یا برگه خود شده و تصاویر SVG که قبلا دانلود کردید را بارگذاری یا آپلود کنید. سپس، هنگامی که تصویر را مشاهده و آن را زوم یا بزرگ نمایی می کنید، کیفیت تصویر ذره ای تغییر نخواهد کرد و با یک تصویر فوق العاده جذاب رو به رو می شوید.

موفق و پیروز باشید.

نوشته آپلود تصاویر SVG در وردپرس با افزونه Scalable Vector Graphics اولین بار در دلکد – دانلود اسکریپت. پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.