دیجی اسکریپت

ادغام مشتریان ووکامرس و میل چیمپ با WooCommerce Mailchimp | دیجی اسکریپت

ادغام مشتریان ووکامرس و میل چیمپ با WooCommerce Mailchimp
[ad_1]

ادغام مشتریان ووکامرس و میل چیمپ با WooCommerce Mailchimp

ادغام مشتریان ووکامرس و میل چیمپ

امروز می‌خواهیم یکی دیگر از افزونه‌های yith را به شما دوستان معرفی کنیم. که بسیار کارآمد و مفید می‌باشد. این افزونه به منظور خبرنامه و جمع‌آوری مشتریان و خدماتی دیگر بوده است. با این آموزش می‌توانید خبرنامه‌های فروشگاهی خود را از این پس در اختیار مشترکین خود ارسال کنید. در واقع ابتدا باید در سایت mailchimp ثبت نام کرده و سپس با نصب این افزونه٬ می‌توانید ایمیل مشتریان خود را به اکانت میل چیمپ انتقال دهید.

نحوه کار با افزونه YITH WooCommerce Mailchimp:

برای شروع ابتدا افزونه را نصب و فعال می‌کنیم. سپس مانند تمام افزونه‌ها yith به پنل تنظیمات افزونه می‌رویم. کار با این افزونه بسیار آسان می‌باشد. وارد تنظیمات افزونه که می‌شویم در قسمت MailChimp Options یک کلید API را باید دریافت و در اینجا وارد کنیم. برای دریافت این کلی می‌بایست ابتدا وارد سایت میل چیمپ شویم و با ثبت نام در این سایت کلید API را دریافت کنیم. پس از وارد کردن کلی بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. پس از ذخیره کردن بخش Status تیک سبزرنگ می‌خورد. و ایمیل و نام مورد نظر شما را نشانمی‌دهد.

ادغام مشتریان در ووکامرس

بعد از تغییرات این قسمت وارد Checkout می شویم. اولین گزینه ای Register after را بر روی order placed می گذاریم. این گزینه مشخص می کند که عضویت در خبر نامه در چه قسمتی قرار می گیرد. پس از فعال کردن این قسمت سایر گزینه ها برایتان فعال می شود. در اینجا Newsletter subscription در صفحه اصلی در خبرنامه نمایش عضویت را نشان می دهد. سایر گزینه های دیگر هم  عملکردی چون برچسب عضویت که می توانید زبان آن را تغییر دهید در حالت عادی بصورت پیش فرض می باشد. Email type هم تعیین می کند که جهت ساخت اکانت ایمیلی که برای مشتریان ارسال می شود نوع آن را تعیین می کند که چه فرمتی داشته باشد.

و اما در List options شما می توانید لیستی را که در سایت میل چیمپ ساخته اید را آپلود کنید و زمانی که تمامی کاربران وارد خبرنامه می شوند در لیست شما وارد شوند. وپس از آن تنظیمات را ذخیره می کنیم.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.