دیجی اسکریپت

ارائه پرسرعت ترین میزبانی وب کشور توسط میزبان فا | دیجی اسکریپت

ارائه پرسرعت ترین میزبانی وب کشور توسط میزبان فا
[ad_1]

اگر صاحب وبسایت یا کسب و کاری در دنیای مجازی هستید، اگر با دیجیتال مارکتینگ نیازهای اقتصادی خود را تامین می کنید و وبمستر هستید یا حتی اصلا وبسایتی ندارید و به دنبال هاست میزبانی با کیفیت و در عین حال با تعرفه های مناسب اقتصادی هستید در این مطلب همراه باشید. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و نبود شغل مناسب برای همه جوانان، بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد از راه اینترنت یا دیجیتل مارکتینگ هستند. مشاغل اینترنتی شاید درآمد ثابتی نداشته باشند اما چنانچه شما در زمینه ای دانش و مهارت خاصی داشته باشید می توانید به موفقیت های زیادی ودرآمد بالایی دست یابید. اگر که تمایل دارید به طور مفصل و تخصصی در مورد مشاغل اینترنتی مطالعه کنید بر روی عکس زیر کلیک نماید.

دومین قدم برای شروع و راه اندازی وبسایت پس از انتخاب نام و دامنه آن، انتخاب هاست پرسرعت است. هرچه سرعت و کیفیت هاست بالاتر باشد، درنتیجه سرعت لود (بالا آمدن وبسایت) نیز بالاتر است و وبسایت شما در هنگام مواجه با ربات های متورهای جست و جو برای آنالیز و بررسی صفحاتش، نمره و رتبه بالاتری را کسب می کند؛ پس یکی از مهمترین نکات برای انتخاب هاست مناسب میزبانی وب، کیفیت سرعت آن است؛ لذا در این راستا به شما استفاده از هاستینگ پرسرعت میزبان فا را پیشنهاد می کنیم. شرکت میزبان فا با ارائه ی پر سرعت ترین پنل های مختلف هاست برای میزبانی وب در داخل کشور از بهترین مراکز ارائه ی هاستینگ در ایران است.

چرا پنل های هاست میزبان فا پر سرعت ترین های کشور است؟

مرکز ذخیره و میزبانی این شرکت در برج میلاد تهران قرار دارد و درنتیجه سرعت لود و بارگذاری داده های وبسایت با بالاترین سرعت ممکن انجام خواهد شد. میزبان فا تا کنون هاست میزبانی بیش از ۲۰۰۰ وبسایت ایرانی را متعهد شده است. این تعداد میزبانی و جذب وبسمتر بدون داشتن اعتبار و کیفیت هاستینگ هرگز امکان پذیر نخواهد بود؛ پس اگربه دنبال پرسرعت ترین پنل های هاست ارائه شده در ایران هستید کافی است که برای اطلاع از تعرفه ها و سایر امکانات بی نظیر آن بر روی بنر زیر کلیک کنید:

علاوه بر ارائه ی پرسرعت ترین هاست میزبانی کشور توسط میزبان فا، این شرکت از لحاظ امنیت و پشتیبانی با بهترین نوع خدمات رسانی فعالیت می کند.

این روزها یکی از مسائلی که در اکثر شبکه های اجتماعی، وبگاه های معتبر یا اپلیکیشن های اندرویدی مشاهده می کنید، موضوع تایید دو مرحله ای (two-Step Verification) است. با استفاده از این قابلیت و تایید دو مرحله ای هویت افراد امنیت و ورود به سیستم موردنظر بسیار بالا می رود. چنانچه علاقه مند به بررسی عمیق تر و اطلاعات بیشتر در مورد مبث تایید دو مرحله ای دارید بر روی عکس زیر کلیک نمایید :

همچنین برای مشاهده میزبان اعتبار و رتبه هاستینگ میزبان فا در از وبسایت جهانی الکسا (alexa.com) استفاده کنید تا شخصا به سنجش کیفیت کار این شرکت پی ببرید.

اگر در مورد وبسایت الکسا و نحوه کارکرد آن اطلاعات کافی ندارید بر رووی عکس زیر کلیک کنید:

این نوشته ارائه پرسرعت ترین میزبانی وب کشور توسط میزبان فا برای اولین بار در مرجع دانلود اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.