دیجی اسکریپت

ارتقا امکانات فروش محصولات ووکامرس توسط افزونه WooCommerce Product Addons | دیجی اسکریپت

ارتقا امکانات فروش محصولات ووکامرس توسط افزونه WooCommerce Product Addons
[ad_1]

در این آموزش قصد داریم در مورد یکی از افزونه های بسیار حرفه ای و فوق کاربردی ووکامرس صحبت کنیم. در این بخش افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که دیگر نگران قرار دادن ویژگی برای محصولات خود نباشید. در انتهای این آموزش شما یاد می گیرید که امکان افزودن امکانات به محصولات در ووکامرس وجود دارد. پس ادامه آموزش ووکامرس را مطالعه کنید.

WooCommerce-Product-Addons

در فروشگاه های اینترنتی موجود اصل موفقیت بر راحتی مشتریان در وب سایت است. یکی از مصادیق مهم این موضوع انتخاب کالای مورد نظر مشتریان در صفحه محصول است! تصور نمائید در یک فروشگاه اینترنتی هستید و قصد خرید یک پیراهن دارید. شما برای سفارش آن به چه معیار هایی نیاز دارید؟ کاملا پاسخ روشن است: رنگ، اندازه، جنس و…. در صورتی که کاربر شما نتواند برای خرید یک پیراهن این ویژگی ها را بر حسب نیاز و سلیقه خود انتخاب کند، شک نکنید که درب خروجی وب سایت شما تنها راهیست که انتخاب خواهد کرد.

 

اما قرار دادن این موارد در وب سایت فروشگاهی در حال حاضر کمی دشوار است! چرا که یا باید از افزونه های پرمیوم استفاده کنید و یا سخت به دنبال افزونه ای رایگان باشید و البته روش کاری آن ها نیز بسیار دشوار است. اما با افزونه WooCommerce Product Addons هیچ جای نگرانی نیست.

نوشته ارتقا امکانات فروش محصولات ووکامرس توسط افزونه WooCommerce Product Addons اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.