دیجی اسکریپت

ارسال فاکتور خرید به مشتریان ووکامرس بصورت فایل PDF | دیجی اسکریپت

ارسال فاکتور خرید به مشتریان ووکامرس بصورت فایل PDF
[ad_1]

ارسال فاکتور خرید به مشتریان ووکامرس بصورت PDF

ارسال فاکتور خرید به مشتریان ووکامرس

نوبت به یکی دیگر از افزونه های کاربردی ووکامرس رسید، بارها این مورد تاکید شده است که شما باید در وهله اول رضایت مشتریان خود را جلب و یک فروشگاه قدرتمند و محبوب به کاربرانتان ارائه دهید. با خواندن این آموزش میتوانید به صورت اتوماتیک برای کاربران یا مشتریان خود به طور خودکار، صورت حساب یا فاکتور خریدشان را به صورت پی دی اف برایشان ایمیل کنید و آنها میتوانند فاکتور را تنها مشاهده یا دانلود کنند.

برخی از مدیران یا خریداران فاکتور خرید را لازم دارند و با افزونه ساده و کاربردی WooCommerce PDF Invoices میتوان این مورد را در وب سایت فروشگاهی خود فعال و فاکتور را برای آنها ارسال کرد.

ویژگی های افزونه WooCommerce PDF Invoices

نحوه کار با افزونه WooCommerce PDF Invoices

دیگر نیازی به گفتن نصب افزونه نیست 🙂 آموزش نصب افزونه در وردپرس را ببینید. پس از اینکه افزونه را فعال کردید، گزینه جدیدی به نام Invoices به معنی صورت حساب به منو ووکامرس در پیشخوان وردپرس اضافه می شود.

وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. در این قسمت دو تب وجود دارد:

general

در این تب در بخشAttach to Emails تعیین کنید چه زمانی صورت حساب برای مشتری ایمیل شود. و در صورت دلخواه میتوانید ارسال ایمیل را برای محصولات رایگان غیرفعال کنید.

در بخش Download Options انتخاب کنید مشتریان صورت حساب را دانلود یا در یک تب مرورگر جدید مشاهده و چاپ کنند. حتی میتوانید مشخص کنید تنها زمانی میتوانند فایل pdf را دانلود کنند که سفارش شان پرداخت شده باشد.

در بخش Cloud Storage Options ایمیل خود را که قصد دارید توسط آن پی دی اف به مشتریان ارسال شود را یادداشت نمایید. و در بخش Interface Options گزینه مورد نظر را فعال کنید تا شماره صورتحساب در صفحه سفارش فروشگاه نمایش دهد. در آخر تغییرات را ذخیره کنید.

Template

در اینجا در قسمت General Options، نوع و رنگ قالب و فرمت تاریخ را مشخص کنید. در بخش Invoice Number Options میتوانید نوع شماره صورت حساب را مشخص کنید که بر حسب شماره سفارش یا پشت سر هم باشد.

تنظیمات افزونه

در بخش Header Options محتویات هدر و فوتر در فاکتور را مشخص کنید. نام، لوگو، آدرس، جزئیات و متن تشکر را در کادر مربوطه بنویسید. سپس در بخش body و footer عنوان فاکتور و ستون های فوتر را پر کرده و در مرحله آخر در بخش Table Content میتوانید ستون های جدول را فعال یا غیرفعال کنید.حال تنظیمات را ذخیره کنید.

کار شما تمام شد. خیلی راحت صورتحساب محصولات خریداری شده یا سفارش مشتریان به صورت فایل پی دی اف برای آنها ایمیل کردید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.