دیجی اسکریپت

از کجا تصویر برای سایت و اینستاگرام پیدا کنیم | دیجی اسکریپت

از کجا تصویر برای سایت و اینستاگرام پیدا کنیم
[ad_1]

پیدا کردن تصویر برای سایت و اینستاگرام
پیدا کردن تصویر برای سایت و اینستاگرام

امروز در میهن وردپرس با یک مقاله جدید در مورد معرفی منابع دریافت تصاویر برای سایت و اینستاگرام با شما دوستان میهن وردپرسی هستیم. همگی شما از اهمیت تصاویر در وب‌سایت باخبر هستید و در کنار محتوای متنی که در سایت خود منتشر می‌کنید می‌توانید تصاویری نیز قرار دهید. به دلایل مختلفی انجام دادن این کار برای وب‌سایت شما ضروری و مفید است. در این مقاله به این سوال که از کجا تصویر برای سایت و اینستاگرام پیدا کنیم پاسخ خواهیم داد.

برخی از کاربران پرسیدند که بهترین منابعی که می‌توانند از آن‌ها تصاویر مورد نیاز خودشان را تهیه کنند چیست و ما نیز به همین دلیل تصمیم گرفتیم چند نمونه از بهترین این منابع را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از هریک از آن‌ها استفاده کنید و به‌این‌ترتیب بتوانید کیفیت سایت وردپرسی خودتان را بهبود دهید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که شما در کنار تولید محتوا باید به آن توجه داشته باشید قرار دادن تصاویر جذاب و منحصربه‌فرد است. شما باید بتوانید این تصاویر را با دقت انتخاب کنید تا بتوانید تأثیر لازم و کافی را بر روی ذهن مخاطب بگذارید. اما اینکه شما بتوانید تصاویری که دارای چنین ویژگی‌هایی هستند را پیدا کنید ممکن است کمی زمان‌بر باشد و شما در حین انجام این کار سردرگم شوید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

از کجا تصویر برای سایت و اینستاگرام پیدا کنیم

با این منابع و سایت‌ها می‌توانید با خیال راحت هر تصویری که نیاز دارید را پیداکرده و در وب‌سایت خود از آن‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که این یک راه مهم برای افزایش عملکرد وب‌سایت است و ما به‌تمامی کاربران انجام دادن این کار را توصیه می‌کنیم. اکنون به سراغ معرفی این وب‌سایت‌ها می‌رویم تا بتوانیم آن‌ها را باهم بررسی کنیم.

Unsplash

خب اولین وب‌سایتی که برای انتخاب تصویر برای سایت و اینستاگرام به شما معرفی می‌کنیم وب‌سایت Unsplash.com است. این سایت به شما اجازه می‌دهد که تصاویر دلخواه خودتان را با موضوعات دلخواه انتخاب و دریافت کنید. حال برای اینکه تصویر موردنظر خودتان را دریافت کنید باید در قسمت جستجو کلمه کلیدی که مرتبط با آن محتوا و تصویر شما است را وارد کنید. زمانی که این کار را انجام دهید مشاهده می‌کنید که لیستی از تصاویر با این مضمون برای شما نمایش داده می‌شود.

معرفی وب‌سایت  Unsplash.com
معرفی وب‌سایت Unsplash.com

شما می‌توانید تصاویر استوک زیادی را به‌صورت رایگان توسط این وب‌سایت دریافت کنید. علاوه بر رایگان بودن این تصاویر شما می‌توانید تصاویری باکیفیت بالا را در این وب‌سایت دریافت کنید.

مزیتی که استفاده از این وب‌سایت دارد این است که به‌طور مرتب تصاویر وب‌سایت به‌روزرسانی می‌شوند و شما می‌توانید در بازه‌های زمانی مختلف تصاویر متنوعی را دریافت کنید. طراحان زیادی تصاویر خود را در اینجا منتشر می‌کنند. همچنین نیازی ندارید که هنگام دریافت تصاویر خود حتماً در این سایت حتماً ثبت‌نام کنید.

Freepik.com

دومین وب‌سایتی که برای دریافت تصاویر می‌خواهیم به شما معرفی کنیم Freepik است. این وب‌سایت از محبوبیت زیادی برخوردار است و حتماً کاربران زیادی از آن استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید توسط این وب‌سایت دنیایی از تصاویر در اشکال مختلف را دریافت کنید. یکی از مزیت‌های این وب‌سایت این است که اجازه می‌دهد شما تصاویر گرافیکی یا وکتور را در اختیار داشته باشید که می‌توانند جلوه ویژه‌ای به وب‌سایت شما بدهند.

معرفی وب‌سایت Freepik.com
معرفی وب‌سایت Freepik.com

شما می‌توانید خیلی راحت در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید و تصاویر جذاب آن را رایگان دانلود کنید. اگر به دنبال تصاویری باکیفیت هستید حتماً به این وب‌سایت سر بزنید. این را هم بدانید که اگر بخواهید می‌توانید در صورت پرداخت هزینه تصاویر بهتر و بیشتری از این سایت دریافت کنید.

Giphy.com

وب‌سایت Giphy.com نیز یکی دیگر از وب‌سایت‌های معروف و پرطرفدار است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید درزمینه دلخواه خود گیف‌هایی را تهیه کنید. با استفاده از این وب‌سایت شما دیگر نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف درست کردن گیف کنید. بلکه می‌توانید تنها با چند کلیک گیف‌های متنوع دریافت کنید.

معرفی وب‌سایت Giphy.com

نحوه کار این وب‌سایت به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید ابتدا در مورد موضوع موردنظر خود جستجو کنید و سپس بعد از پیدا کردن گیف موردنیاز خود لینک را کپی کرده و در وب‌سایت قرار دهید تا برای کاربر نمایش داده شود. یعنی شما نیاز به دانلود این گیف ندارید. البته برای اینکه بتوانید از گیف‌های موجود در این وب‌سایت استفاده کنید حتماً باید فیلترشکن خودتان را فعال کنید.

Motosha.com

تصاویری که در این وب‌سایت دریافت می‌کنید نیز رایگان است و شما نیازی نیست که بهایی را پرداخت کنید. شما امکان این را دارید که عکس‌هایی باکیفیت و همچنین وضوح‌بالا در این وب‌سایت دریافت کنید. همچنین هیچ نوع واترمارکی روی این عکس‌ها وجود ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها در وب‌سایت خودتان استفاده نمایید.

معرفی وب‌سایت Motosha.com
معرفی وب‌سایت Motosha.com

شما برای اینکه بتوانید راحت‌تر باشید می‌توانید سایت موتوشا عضو شوید اما بدون عضویت نیز می‌توانید این تصاویر را دریافت نمایید. در این سایت روزانه عکس‌های استوک زیادی برای استفاده کاربران توسط تیم طراحان قرار داده می‌شود.

Flaticon

وب‌سایتی که در این قسمت معرفی می‌کنیم برای دریافت آیکون های مختلف است. برخی از افراد نیاز دارند که در کنار تصاویر موجود در سایتی خود و یا برای کارهای مختلف از آیکون استفاده کنند. بهترین وب‌سایتی که می‌تواند درزمینه ارائه آیکون به شما کمک کند وب‌سایت flaticon است. شما می‌توانید آیکونی که به آن نیاز دارید را در نوار جستجو وارد کنید تا بتوانید آن را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

معرفی وب‌سایت Flaticon
معرفی وب‌سایت Flaticon

برای دریافت آیکون‌ها نیز شما لازم نیست حتماً در این وب‌سایت عضو باشید. کیفیت این آیکون‌ها بالا است و شما می‌توانید در دو کیفیت آن‌ها را دانلود کنید. همچنین برای کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای می‌خواهند این کار را انجام دهند امکان ارائه Premium آیکون‌ها وجود دارد و شما با پرداخت هزینه می‌توانید تنوع بیشتری را داشته باشید.

یافتن تصویر برای سایت و اینستاگرام در Pexels

وب‌سایت پرکاربرد pexels از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را شروع کرد و توانسته است که در این مدت کاربرانی زیای را به سمت خود جذب کند. شما امکان این را دارید که تصاویر با مضمون‌های مختلف را توسط این وب‌سایت به‌صورت رایگان دریافت کنید. تصاویر موجود در این سایت به‌صورت استوک هستند.

معرفی وب‌سایت pexels
معرفی وب‌سایت pexels

این وب‌سایت یک مرجع بزرگ است و افراد با اهداف مختلف ازجمله استفاده برای تصاویر پروفایل، تصویر زمینه، قرار دادن در کنار محتوا و… از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود اختصاص داده است. همچنین کاربر در انتخاب اندازه تصویر حق انتخاب دارد و می‌تواند مطابق با نیاز خود اندازه دلخواهش را انتخاب کند.

Pngtree.com

یکی دیگر از بهترین منابعی که شما توسط آن می‌توانید تصاویر وکتور موردنیاز خودتان را دریافت کنید این وب‌سایت است. شما می‌توانید هم تصاویر را در این سایت به‌صورت رایگان دریافت کنید و هم اینکه می‌توانید با پرداخت هزینه تصاویر بیشتر را به‌صورت Premium دریافت کنید.

معرفی وب‌سایت pngtree.com
معرفی وب‌سایت pngtree.com

کیفیت تصاویر pngtree بسیار بالا است و شما برای اینکه بتوانید آن‌ها را دانلود کنید ابتدا باید حتماً در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید. هزاران تصویر وکتور در این سایت وجود دارد که در اختیار کاربران قرارگرفته است و به همین دلیل این وب‌سایت به یک منبع مفید و محبوب بین کاربران تبدیل‌شده است. درواقع شما در هر زمینه‌ای می‌توانید تصاویر خود را در اینجا پیدا کنید.

پیروز و سربلند باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.