دیجی اسکریپت

اسکریپت رپیدلیچ مد رپیدلیچ فارسی نسخه ۲٫۱٫۲ | دیجی اسکریپت

اسکریپت رپیدلیچ مد رپیدلیچ فارسی نسخه ۲٫۱٫۲
[ad_1]

آخرین و جدید ترین مد سایت رپیدلیچ فارسی که کلیه ی بروز رسانی‌ها را تا تاریخ ۳ فروردین  ماه ۱۳۹۱  شامل شده. همه فیکس‌های امنیتی و تغییرات ظاهری اعمال شده. پلاگین‌های زیادی به این نسخه افزوده شده و تک تک آن ها تست شده اند.

اسکریپت رپیدلیچ مد رپیدلیچ فارسی نسخه ۲٫۱٫۲

مهمترین تغییرات این نسخه :

اپدیت چندین باره Http.php

اپدیت چندین باره other.php

اپدیت Index.php

اپدیت audl و auul

فیکس زیپ و انزیپ

توضیحات کامل در ادامه مطلب

 

به نقل از دیورلیچ فارسی:

چون اپدیت‌های ما بر اساس Svn هست پس لاگ‌ها و تغییرات ما هم مانند مد اصلی در این چند  اخیر بسیار بسیار زیاد بوده… به دلیل  لاگ فوق العاده طولانی من فقط مهم ترین‌ها رو ذکر میکنم و بعد از اون لاگ رو به صورت تکست براتون میزارم که خودتون جزئیات رو داشته باشید .

  • اپدیت چندین باره Http.php  — یکی از فایل‌های هسته اصلی رپید لیچ که در این چند ورژن علاوه بر تغییرات اساسی و عمده مجددا کد نویسی کامل شده.   افزوده شدن  تنظیمات CURL  برای کوکی‌ها ,ساخت مجدد لینک‌های فاصله دا, افزودن قابلیت http_chunked_decode برای مشکل گرفتن لینک در افزونه‌ها و چندین تغییر جزئی دیگر از تغییرات این فایل میباشد.
  • اپدیت چندین باره other.php  که تغییراتش وابسته به همون Http است.تغییراتی شامل افزودن چندین دامنه ای چندین فایل‌هاستینگ …
  • افزودن روش جدید برای گرفتن فایل‌ها از فایل‌هاستینگ‌ها در رپیدلیچ و پی اچ پی به نام OOP
  • اپدیت Index.php  ( حذف قابلیت دزدیده شدن فایل‌ها که در رویژن ۴۰۳ افزوده شده بود)  و کد نویسی مجدد برخی قسمت‌ها مرتبط با هسته جدید
  • اپدیت audl و auul  … برای دانلود و اپلود گروهی که زیاد تغییرات خواصی در هستشون نیست .. فقط برای لیچر‌های عمومی‌قابلیتی به این دو فایل و فایل نوت پد اضافه شده که  اجازه میدیه غیر فعال بشن این چند قسمت …
  • تغییرات عمده در  فایل‌های قالب.. از جمله  حذف تنظیمات افزونه‌ها در صفحه اصلی و انتقال تعیین کننده فرمت به پلاگین (افزونه ) مربوطه
  • رفع چندین باگ امنیتی کوچک
  • اپدیت  قالب‌ها و کد نویسی برخی قسمت‌ها از نو
  • فیکس زیپ و انزیپ  برای مجموعه‌هایی که شامل پوشه هستند
  • کلیه ی افزونه‌های جدید تا تاریخ ۳ فروردین در سایت اصلی به این اسکریپت افزوده شده است.
  • در مورد افزونه‌ها  تنها مورد مهمی‌که میتونم ذکر کنم  این است که تنها ۴ افزونه دانلود  letitbit_net – turbobit_net – filerio_com – extabit_com در حال حاضر کار نمیکنند و بقیه ی افزونه‌ها به خوبی کار میکنند. برای مشاهده دقیق تغییرات از لاگ استفاده کنید

آموزش نصب:

  • فایل‌ها را بر روی سرور خود اپلود نمایید
  • فایل‌ها را از حالت فشرده خارج کنید
  • پرمیشن پوشه‌های Configs – rar – mtn  را به پرمیشن ۷۷۷ تغییر دهید. سپس وارد پوشه Configs شده و پرمیشن فایل file.lst را نیز به ۷۷۷ تغییر دهید.همچنین وارد پوشه‌های rar و mtn نیز شده و کلیه ی فایل‌های درون این دو پوشه را نیز پرمیشن ۷۷۷ دهید. ( دقت کنید این مرحله برای اجرای رپیدلیچ- پیش نمایش فیلم و قابلیت فشرده سازی اهمیت حیاطی دارد)
  • سپس ادرس رپیدلیچ خود را وارد کرده و تنظیمات خود را وارد نمایید ( برای راهنمایی درمورد تنظیمات نصب اولیه و اموزش این قسمت به راهنمای رپیدلچ مراجعه نمایید)

 

  • وارد پوشه Configs شوید و فایل accounts.php را باز کرده و در خطوط پایانی بین دو کوتیشن $secretkey = ”;   به دلخواه تا حداکثر ۵۶ کاراکتر وارد نمایید. ( این قسمت برای افزایش امنیت اکنت‌های پرمیوم شما و فعال شدن پلاگین‌های رپیدلیچ میباشد)
  • ادرس رپیدلیچ خود را وارد نمایید و از ان استفاده نمایید و لذت ببرید

نکته  :

-برای تغییر بنر بالای سایت کافی است فایل top.php در پوشه ads را ویرایش کنید.

-برای تغییر در بخش اخبار و اطلاع رسانی کافی است فایل bord.php در پوشه ads را ویرایش کنید.

——————————–

اموزش تنظیمات :

–تنظیمات  فایل منیجر – گالری و موزیک پلیر به همراه اپلودر فلش از سیستم به لیچر  در فایل config.php در پوشه dirLIST_files میباشد. زبان پیش فرض فارسی انتخاب شده که میتوانید از کانفیگ ان را تعویض نمایید.

یوزر و پسورد ادمین به طور پیش فرض admin admin میباشد.

نکته امنیتی : حتما از کانفیگ یوزرنیم و پسورد این ادمین رو عوض کنید.

–برای تنظیم ایمیل خود برای فرم تماس با ما وارد پوشه contact شده .سپس به پوشه include رفته و فایل config.php را باز کرده و تغییرات لازمه را اعمال نمایید.

 

– برای تنظیم ماکزیمم فضای سرور و ماکزیمم لود سرور :

نکته مهم : کسانی که با ارور exec() مواجه میشوند میتوانند از ضمیمه دوم  به نام مد simple استفاده کنند که دقیقا مد svn میباشد , فقط طبق اخرین اپدیت‌ها و تغییرات.

کسانی که همچنان نیاز به مد اصلی دارند اما این خطا را دارند , میتوانند در فایل main.php از قسمت  <!– Get Cpu And Folder Statstics And Set Limits–> تا پایان این قسمت را با قطعه کد زیر جا به جا کنید و مشکل شما حل خواهد شد :

<strong><?php echo lang(207); ?>:</strong><br /> <input id=”link” type=”text” name=”link” size=”۵۰″ />

نکته : اولا دقت کنید که ما لود رو بر حسب لود حساب میکنیم نه درصد. پس عدد با عددی که در پایین لیچر نمایش داده میشه متفاوت خواهد بود که خود نمایشگر وضعیت نشان خواهد داد.

  • برای تنظیم بیشترین حد لود سرور در  فایل main.php  به دنبال این متغیر بگردید :  $maxl   و عدد جلوش که ۵ هست رو تغییر بدید . ( دقت کنید که این عدد بر اساس لود میباشد نه درصد)
  • برای تنظیم بیشترین حد فضای سرور برای استفاده باز هم در فایل main.php به دنبال  متغیر : $maxspace  بگردید و عدد جلوی این متغیر را تغییر دهید. (دقت کنید این عدد بر اساس مگابایت میباشد)

مسیر فایل main.php  به شکل زیر میباشد :

پوشه tamplates  سپس نام قالب شما … و در پایان

<?php echo lang(209); ?>

 

—————–
» دانلود اسکریپت رپیدلیچ مد رپیدلیچ فارسی نسخه ۲٫۱٫۲
» حجم : ۵٫۴۲ مگابایت
» منبع : freescript.ir

نوشته اسکریپت رپیدلیچ مد رپیدلیچ فارسی نسخه ۲٫۱٫۲ اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.