دیجی اسکریپت

اسکریپت مدیریت تیکت و پشتیبانی HelpDesk 3 نسخه ۳٫۱٫۱ | دیجی اسکریپت

اسکریپت مدیریت تیکت و پشتیبانی HelpDesk 3 نسخه ۳٫۱٫۱
[ad_1]

HelpDesk 3 نام اسکریپت حرفه ای و کارآمدی می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید یک مدیریت تیکت و پشتیبانی حرفه ای در جهت مدیریت ارتباط با مشتریان خود راه اندازی کنید. این سیستم با دارا بودن امکانات بسیار متنوع و کارآمد به این کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین وجه ممکن با مشتریان خود در ارتباط بوده و خدمات لازم را به آن ها ارائه بدهید.

اسکریپت مدیریت مشتریان HelpDesk 3 به شما این امکان را می‌دهد تا با بهره گیری از سیستم تیکت پیشرفته آن، به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخگو بوده و به راحتی با آن ها در ارتباط باشید. همچنین اسکریپت با پشتیبانی از سیستم چت ، به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت زنده به سوالات مشتریان پاسخ دهید.

اسکریپت مدیریت تیکت و پشتیبانی HelpDesk 3

قابلیت‌های اسکریپت مدیریت تیکت و پشتیبانی HelpDesk 3 نسخه ۳٫۱٫۱

  • دارای نصب آسان
  • کاملا واکنش گرا و بهینه سازی شده
  • امکان چت آنلاین با مشتریان
  • سازگار با سیستم مدیریت محتوا مختلف
  • امکان نمایش در وردپرس
  • سئو بهینه سازی شده
  • دارای سیستم تیکت
  • دارای امنیت بسیار بالا
  • امکان شخصی سازی فیلد ها
  • امکان ایجاد تغییرات در فرم ثبت نام و ورود
  • امکان مسدود سازی لینک ها
  • و امکانات دیگر…

این نوشته اسکریپت مدیریت تیکت و پشتیبانی HelpDesk 3 نسخه ۳٫۱٫۱ برای اولین بار در پرشین اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.