دیجی اسکریپت

اسکریپت گرفتن رنک الکسا با PHP | دیجی اسکریپت

اسکریپت گرفتن رنک الکسا با PHP
[ad_1]

سلام به همه ی دوستان عزیز , میدونید که یکی از معیارها برای رقابت بین سایت ها رنک یا رتبه ی اونا توی جهان یا در کشور خودشون هست! یکی از سایت هایی که این رتبه رو ارائه میده alexa هست , شما میتونید رتبه ی خیلی از وب سایت ها رو توی الکسا ببینید و اونا رو از لحاظ بازدید مقایسه کنید , نمودار های خوبی هم ارائه میده.

امروز یه اسکریپت براتون نوشتم تا باهاش بتونید رتبه یا rank وب سایت ها رو بدست بیارید! این اسکریپت رتبه ی وبسایت مورد نظر شما رو از الکسا میگیره و نشون میده. پیش نمایش این اسکریپت رو میتونید از اینجا (کلیک کنید) ببینید. همچنین میتونید این اسکریپت رو از انتهای همین پست دانلود کنید و مورد استفاده قرار بدید.

برای استفاده از این اسکریپت میتونید به صورت زیر عمل کنید :

<?php
include_once 'alexa.php';
//get alexa data
$data=get_rank('http://tarhche.ir');
print_r($data);
?>

همونطور که میبینید کافیه که اسکریپت رو به صفحه ی خودتون اظافه (include) کنید و با استفاده از تابع get_rank رتبه ی سایت رو از الکسا بگیرید! دقت کنید که باید ادرس کامل سایت مورد نظر خودتون رو به این تابع بدید. خروجی این تابع یک ارایه خواهد بود که در این ارایه رنک جهانی (global rank) و رنک مربوط به کشور (country rank) وجود داره.

امیدوارم این اسکریپت بدردتون بخوره. دوستانی که سوال یا مشکل دارند میتونن از انتهای همین پست سوال خودشون رو مطرح کنند تا پاسخ بگیرن. موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.