دیجی اسکریپت

اصول Crowdfunding – باران وب | دیجی اسکریپت

اصول Crowdfunding – باران وب
[ad_1]

تعریف crowdfunding, روش تامین مالی یک کسب و کار سرمایه گذاری جمع آوری کمک های پولی از تعداد زیادی از مردم است. این است که عمدتا به دست آمده با استفاده از اینترنت از طریق وب سایت است که اجازه می دهد تا کسب و کار مردم جمع آوری پول; اما مفهوم نیز می تواند انجام شود از طریق وسایل دیگر.

اخیر crowdfunding تبدیل به یک روند در دنیای کسب و کار می شود آن را راه اندازی و یا انجام کسب و کار. با توجه به Massolution ایالات متحده بر اساس تحقیقات شرکت کارآفرینان مطرح کرده اند میلیاردها دلار با بیش از ۶۰۰ crowdfunding سیستم عامل در سراسر جهان است. هیچ سوال وجود دارد که crowdfunding در اینجا به ماندن است و این نشان دهنده یک منبع مالی نوآورانه برای کسب و کار جدید, non-profits به دنبال سهم و هنرمندان به دنبال برای برخی از به رسمیت شناختن تلاش های خلاق خود را.

برخی از متعدد crowdfunding سیستم عامل در دسترس هستند Kickstarter, Indiegogo, LendingClub و Fundable در میان چندین نفر دیگر. در این سیستم عامل کمک های مالی پی در ازای پاداش ویژه. در حالی که هر سایت ارائه می دهد منحصر به فرد خود را از نظر مفهوم کلی همان است که در تمام سیستم عامل.

Crowdfunding نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جمع آوری وام و تامین مالی خانواده سلطنتی. برای مثال سایت LendingClub اجازه می دهد تا کاربران به طور مستقیم در سرمایه گذاری و قرض گرفتن از یکدیگر از بین بردن بانکی واسطه در معامله. ایده این است که به صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران با هم. هدف آن نیز به فروش سهام شرکت و یا مالکیت سهام در این شرکت در وب سایت crowdfunding, فقط مانند یک ارائه عمومی اولیه بدون محدودیت است.

چه چیزی باعث crowdfunding شایسته است که آن را فراهم می راه اندازی و یا در مرحله اولیه شرکت برای راه اندازی یک محصول یا خدمات در حالی که افشای کارآفرین به هوی و هوس و خصلت از سرمایه گذار و یا افسران وام. همچنین موفق کمپین crowdfunding نه تنها فراهم می کند کسب و کار با پول نقد مورد نیاز اما همچنین ایجاد یک پایگاه از مشتریان که احساس آن است که وظیفه خود را به سرپرستی کسب و کار به دلیل آنها سهم عمده ای در موفقیت آن است.

Crowdfunding قطعا یک مزیت به یک شروع کارآفرین اما از آن است که خود را بدون قدرت پردازش. برای مثال این می تواند یک اتلاف وقت اگر کمپین نه به خوبی برنامه ریزی شده است. آن حتی می تواند بدتر اگر شما هدف خود را, اما پس از آن متوجه شما دست کم گرفت چقدر پول شما نیاز دارید. تمامیت خود را نه تنها در اینجا در مخاطره مشتریان همچنین می توانید شکایت یک کسب و کار اگر نتواند برای ارائه در وعده خود را.

یکی دیگر از چیزی است که زمانی که یک کسب و کار می شود بودجه توسط یک بانک و یا یک سرمایه گذار آنها ارائه کارآفرینان کسب و کار, آموزشی, اما آنها دست از چنین آموزشی که انتخاب کردن آنها برای crowdfunding.

در زیر برخی از ویژگی های است که می تواند تضمین موفقیت کمپین crowdfunding.

رسیدن به مجموعه ای از دوستان و خانواده ها و خوبی wishers که به اشتراک گذاری کسب و کار خود و شور و مایل به کمک به قرار دادن مبارزات انتخاباتی در حرکت دادن و تشویق دیگران به من بدهید.

آمد تا با متقاعد کردن طرح کسب و کار و روشن چگونه پول خود را سرمایه گذاری.

بالا بردن سطح خود را از جدیت با نشان دادن مردم چقدر شما به عنوان یک فرد کسب و کار سرمایه گذاری شخصی خود را از بودجه به کسب و کار.

اگر شما در حال دادن مشوق ها در ازای پول مطمئن شوید که انگیزه آن را به ارزش. جلوگیری از تی شرت اگر شما در رده پوشاک.

* به عنوان مثال: Indiegogo, Indiegogo, سخاوت, Kickstarter, Fundable,…

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.