دیجی اسکریپت

افزایش درآمد سایت با استفاده از ۹ پلاگین رایگان ووکامرس که باید نصب کنید. | دیجی اسکریپت

افزایش درآمد سایت با استفاده از ۹ پلاگین رایگان ووکامرس که باید نصب کنید.
[ad_1]

پلاگین رایگان ووکامرس برای افزایش درآمد سایت
پلاگین رایگان ووکامرس برای افزایش درآمد سایت

اکثر فروشگاه‌های اینترنتی که سایت خود را با وردپرس راه‌اندازی کرده‌اند از ووکامرس استفاده می‌کنند. ووکامرس توانسته تا الآن با امکانات بی‌نظیر خودش کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند. درست است که راه‌اندازی آسان یک سایت برای شما مهم است اما خب شما باید این را بدانید که چگونه می‌توانید کاربران بیشتری به سایت خود جذب کنید و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید. امروز قصد داریم ۹ پلاگین رایگان برای افزایش درآمد سایت را به شما معرفی کنیم.

ما در این مقاله ۹ افزونه بسیار کاربردی و کاملاً رایگان را برای شما همراهان میهن وردپرس معرفی خواهیم کرد که برای افرادی که از ووکامرس استفاده می‌کنند بسیار مفید واقع خواهد شد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

پلاگین‌های ووکامرس برای افزایش درآمد سایت

همان‌طور که در بالا برای شما گفتیم تمامی این پلاگین‌ها رایگان هستند و نیازی نیست شما برای استفاده از آن‌ها هزینه‌ای پرداخت کنید. البته این نکته را هم باید به شما یادآور شویم که تمامی این افزونه‌ها کارکرد یکسانی ندارند و ممکن است هریک از آن‌ها برای یک عملکردهای مختلفی استفاده شوند.

ما سعی کردیم برخی از بارزترین ویژگی‌های هر یک از پلاگین‌ها را برای شما بیان کنیم تا شما بتوانید به نسبت نیاز خود و سایتتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای نصب این افزونه‌ها نیز مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس را مشاهده کنید.

Beeketing for WooCommerce

اولین پلاگین افزایش درآمد سایت که قصد داریم برای شما معرفی کنیم Beeketing for WooCommerce است. درواقع این پلاگین به شما کمک می‌کند تا بازاریابی سایت فروشگاهی خودتان را اتوماسیون کنید.

افزونه Beeketing for WooCommerce
افزونه Beeketing for WooCommerce

این افزونه امکانات بسیار زیادی از قبیل ارسال ایمیل به افرادی که در سایت شما یک خرید ناقص داشته‌اند، ترغیب مشتری‌های جدید با ارسال یک کپن خرید برای آن‌ها دارد و مورد دیگر اینکه این افزونه، قبل از اینکه مشتری وارد صفحه پرداخت شود یک سری محصولات را به آن توصیه می‌کند.

ویژگی بسیار مهم دیگری که در این پلاگین وجود دارد این است که شما می‌توانید یک سری پاپ‌آپ با مضمون کپن و کد تخفیف برای کاربران خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان را به مشتریان دائمی تبدیل کنید، که این مورد در میزان فروش شما تأثیر بسزایی خواهد داشت.

همچنین با این پلاگین شما می‌توانید کاربران خود را در جریان کوچک‌ترین جزئیات خرید از سایت قرار دهید، به این صورت که کاربر بتواند از محصولاتی که در سبد خرید و یا تعداد خریدهای خود قرار دارد باخبر شود.

WooCommerce Multilingual

اینکه شما بتوانید سایت خود را به زبان‌های مختلفی ترجمه کنید به توسعه دادن کسب‌وکارتان و افزایش درآمدتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. ترجمه سایت به زبان‌های مختلف باعث می‌شود کاربران از نقاط مختلف دنیا، بدون هیچ محدودیتی از سایت شما خرید کنند.

اگر به دنبال جذب کاربر از کشورهای دیگر هستید بدون شک WooCommerce Multilingual انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. با استفاده از این افزونه نه تنها می‌توانید تمامی محصولات و صفحات خود را ترجمه کنید بلکه این امکان را خواهید داشت که از این افزونه برای ارسال ایمیل‌های چندزبانه به کاربران خود استفاده کنید.

افزونه  WooCommerce Multilingual
افزونه WooCommerce Multilingual

امکانات بی‌نظیر این افزونه باعث شده است بیش از ۱۰۰هزار نفر این پلاگین را برای ترجمه سایت خود به زبان‌های مختلف استفاده کنند.

YITH Live Chat

ازآنجاکه مشتری‌های دنیای اینترنتی این امکان را ندارند که از نزدیک با شما در ارتباط باشند و شما را ببینند ممکن است نسبت به شما اعتماد کمتری داشته باشند؛ شما باید نهایت تلاش خود را در پیش بگیرید تا کاربران را به سمت خود جذب کنید و به آن‌ها احساس اطمینان دهید.

پلاگین  YITH Live Chat
پلاگین YITH Live Chat

یکی از پلاگین‌هایی که به شما امکان چت کردن به‌صورت زنده با مشتری‌های خود را می‌دهد YITH Live Chat است. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید با کاربر در ارتباط باشید و به‌سرعت به آن پاسخ دهید که نتیجه این موضوع جلب اعتماد و کاربر است.

اگر می‌خواهید عملکرد بهتری برای برقراری ارتباط با کاربر داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این افزونه استفاده کنید و اعتماد مشتری‌های خود را جلب کنید.

YITH Infinite Scrolling

معمولاً کاربران در سایت‌های فروشگاهی باید برای رفتن به صفحات دیگر سایت حتماً بر روی یک گزینه و دکمه مانند شماره صفحات کلیک کنند، اما شما می‌توانید با استفاده از یک افزونه به کاربران خود این امکان را بدهید که بدون هیچ محدودیتی و تنها با اسکرول کردن تمامی صفحات سایت را مشاهده کنید.

مسلماً اینکه کاربر بتواند با اسکرول کردن محصولات را در مدت‌زمان کوتاهی بررسی کنند برای آن‌ها بسیار خوشایند خواهد بود. این ویژگی ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد اما کاربرد بسیار زیادی دارد و بسیار مفید است. با استفاده از افزونه YITH Infinite Scrolling نه تنها کار را برای کاربر راحت می‌کنید بلکه باعث می‌شوید کاربر مدت‌زمان کمتری را برای جستجوی یک محصول صرف کند.

Product Slider for WooCommerce

یکی از مواردی که وجود داشتن آن در سایت هم برای کاربر و هم برای مدیر سایت مفید است و کارایی بالایی نیز دارد اسلایدر می‌باشد، به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید در این اسلایدرها یک سری اطلاعات مهم که می‌خواهید بیشتر موردتوجه کاربر قرار گیرد قرار دهید.

با استفاده از افزونه Product Slider for WooCommerce، کاربر می‌تواند تمامی پیشنهاداتی که ممکن است برایش جذاب باشد را مشاهده کند.

صفحه دانلود پلاگین  Product Slider for WooCommerce
صفحه دانلود پلاگین Product Slider for WooCommerce

این پلاگین رایگان ووکامرس علاوه بر اینکه سئو دوستانه‌ای دارد، برای بهینه‌سازی سرعت سایت شما نیز بسیار مفید واقع خواهد شد. همچنین این افزونه دارای ۳ قالب از پیش طراحی‌شده نیز می‌باشد؛ البته شما می‌توانید اندازه و رنگ‌های قلم را سفارشی کنید.

WOOCS – Currency Switcher for WooCommerce

این افزونه برای افرادی که هدف اصلی آن‌ها رسیدن به بازار جهانی است می‌تواند بسیار مفید واقع شود. درواقع شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود فروشگاه اینترنتی خودتان را به تمام دنیا معرفی کنید.

مهم‌ترین موردی که شما باید در بازارهای جهانی به آن دقت داشته باشید، فراهم کردن یک محیط مناسب برای پرداخت هزینه محصولات توسط مشتریان است، پلاگین WOOCS – Currency Switcher for WooCommerce به شما این امکان را می‌دهد که با ارز مربوط به کشور خود هزینه را به‌راحتی پرداخت کند.

مورد دیگری که در این افزونه خودنمایی می‌کند این است که این افزونه، به‌طور خودکار ارز را بر اساس IP مشتری تغییر می‌دهد. همچنین کاربر این امکان را دارد که ارز موردنظر خودش را با پرچم مرتبط مشاهده کند.

Customer Reviews for WooCommerce

این افزونه به کاربران شما این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید هر محصولی از میزان رضایت یا نارضایتی افراد دیگر باخبر شوند. البته این مورد ممکن است برای سایت شما تأثیرات مثبت و یا منفی به همراه داشته باشد.

 Customer Reviews for WooCommerce
Customer Reviews for WooCommerce

خود شما هم اگر بخواهید از یک فروشگاه اینترنتی محصولی را خریداری کنید، قبل از خرید نظراتی که در خصوص آن محصول در سایت وجود دارد را مشاهده می‌کنید و بعدازآن تصمیم به خرید می‌گیرید و یا حتی ممکن است بعد از دیدن نظرات بقیه کاربران، از خرید آن کالا منصرف شوید.

افزونه Customer Reviews for WooCommerce یک سری ایمیل‌های یادآور برای کاربر بعد از خرید محصول ارسال می‌کند که شما این امکان را دارید که این ایمیل‌ها را سفارشی‌سازی کنید.

این افزونه قبلا در مقاله آموزشی “۵ تا از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس” معرفی‌شده است، اما این پلاگین برای ووکامرس نیز بسیار کاربردی است، به همین دلیل در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم.

افزونه Download Popups by OptinMonster
افزونه Download Popups by OptinMonster

پلاگین Download Popups by OptinMonster همان‌طور که از اسمش پیداست، برای قرار دادن پاپ‌آپ در سایت است. اگر به‌ دنبال این هستید که ترافیک ورودی سایت خودتان را بهینه کنید می‌توانید از این افزونه کمک بگیرید.

پس اگر می‌خواهید بر اساس رفتار مشتریان خود برای آن‌ها یک محرک خرید قرار دهید می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای از این پلاگین استفاده کنید.

YITH WooCommerce Request A Quote

این پلاگین افزایش درآمد سایت به شما برای ساخت یک افزونه نقل‌قول کمک می‌کند. شما با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Request A Quote می‌توانید به کاربر خود این امکان را بدهید که محصول خود را در لیست نقل‌قول قرار دهد و پس از مشاهده بازخوردها، در مورد آن محصول تصمیم بگیرد.

همچنین ممکن است شما در فروشگاه اینترنتی خودتان قیمت برخی از محصولات خاص را نشان ندهید ازاین‌رو باید یک دکمه به آن محصول اضافه کنید تا کاربر از طریق آن بتواند قیمت محصول موردنظر خود را از شما بپرسد. از طریق این افزونه شما می‌توانید دکمه‌ای برای کاربر قرار دهید تا با استفاده از آن بتوانند به بهترین قیمت دست پیدا کنند.

موفق و پیروز باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.