دیجی اسکریپت

افزایش شتاب خودرو تا ۵۰% و کاهش مصرف سوخت تا ۳۰% – باران وب | دیجی اسکریپت

افزایش شتاب خودرو تا ۵۰% و کاهش مصرف سوخت تا ۳۰% – باران وب
[ad_1]

مهم زمانی است که شما میخواهید روغن موتور خودتان را تعویض کنید ، در زمان تعویض باید حتماً دقت کنید که هم فیلتر هواکش و هم فیلتر روغن ۱۰۰% تعویض گردند. زمان تعویض این فیلتر به وضعیت آب و هوا، نوع رانندگی و میزان آلودگی هوا بستگی دارد ولی به طور معمولا باید بعد از ۵ هزار کیلومتر تعویض شود. نوع خود خودرو و همچنین کیفیت ساخت خود فیلتر هوا نیز در این مورد دخیل بوده و یک فیلتر هوای با کیفیت، معمولا مدت زمان بیشتری می تواند عمل فیلتراسیون هوا را در خودرو انجام دهد به این ترتیب نمی توان مدت زمان مشخصی را برای تعویض فیلتر خودرو در نظر گرفت. دلایل افزایش شتاب خودرو چه می توان باشد ؟ برخی از این دلایل کلی است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد و برخی دیگر به راحتی قابل حل است و هزینه چندانی به همراه ندارد. کاهش شتاب خودرو دلایل متعددی دارند. تعویض فیلتر هوا معمولا در هر بازه زمانی تعویض روغن خودرو ، انجام می گردد. با این حال، به طور متوسط پیشنهاد می شود در شهرهای شلوغ و آلوده، اگر از فیلتر هوای معمولی استفاده می کنید، هر ۵ هزار کیلومتر یک بار فیلتر هوا را تعویض نمایید.

افزایش شتاب خودروبه همین دلیل اگر خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت را نگاه کنید می بینید طراحی عجیبی دارند. تنبلی خودرو به دلیل اشکالات فنی رخ میدهد که در ادامه به بررسی مهمترین عوامل کاهش شتاب خودرو میپردازیم. ۵−پس از رها نمودن دکمه ریست ۵۰ ثانیه صبر نمایید و پس از آن خودرو را روشن نمایید و می توانید از این پس بدون هیچگونه کاری رانندگی را شروع نمایید. شما می توانید با استفاده از مکمل سوخت استاندارد به یک اشتعال خوب و قدرتمند کمک کنید. ممنون از اینکه با امداد خودرو انرژی کار کاسپین تا پایان این مقاله همراه بودید. فیلترها جزو قطعات مصرفی خودرو دسته بندی میشوند و بعد از مدتی نیاز به تعویض دارند. عمر شمعهای خودرو در دفترچه راهنمای خودرو مشخص شده است و بعد از تمام شدن مدت مشخص شده به تعویض نیاز دارند. این قطعه بعد از مدت زیادی آلودگی و ذرات بسیاری را جذب میکند که باید سرویس شود تا گازهای تولید شده به راحتی خارج شوند و اختلالی در عملکرد موتور خودرو ایجاد نشود. هر چه میزان اصطحکاک کمتر باشد پیشرانه علاوه بر عمر بیشتر ،قدرت زیادتری را تولید خواهد کرد چرا که میزان کمتری از انرژی حرکتی تبدیل به گرما میشود.از همین رو تعویض روغن موتور مطابق با دستورالعمل دفترچه خودرو می توان به سرعت بیشتر خود کمک شایانی داشته باشد.

اتصال کیت مکش روی موتور اتومبیل باعث میشود تا هوای بیشتر و تازه تری وارد سیلندر ها شود. حال در صورتی که فیلتر هوا به خوبی کار نکند، بر روی دیگر بخش ها و موتور خودرو نیز اثر می گذارد. در صورت وجود آلودگی یا خوردگی بر روی سوپاپها، در مرحله تراکم مخلوط سوخت و هوا بخشی از این مخلوط از دست میرود. در صورت وجود چنین مشکلاتی عملکرد و قدرت خودرو شما به طور کامل تحت تاثیر قرار می گیرد. کیثف بودن فیلتر هوا نشانههایی از قبیل افزایش مصرف سوخت، کاهش شتاب و روشن شدن چراغ چک خودرو را با خود به همراه دارد. با قوی بودن جرقه شمع تمامی سوخت درون سیلندر مشتعل میشود و تمام انرژی حاصل از سوختن بنزین آزاد میشود. فیلتر هوا یکی از فیلترهای خودرو است که کثیف بودن آن سبب اختلال در تنفس موتور میشود. در این حالت میگویند که خودرو تنبل شده است. این پیچ و تاب در اگزوز معمولا به خاطر کاهش میزام صدای خروجی مواقع نتواند با شتاب مناسب از اگزوز خارج شود و در برخی مواقع حتی برگشت بخورد .

اما برخلاف نقش مهمی که فیلتر هوا در خودرو دارد عده ای از اهمیت آن غافل بوده و حتی با توجه به قیمت ارزانی هم که دارد در تعویض یا تمیزکردن آن کوتاهی می کنند. این واحدها از جریان اگزوز خودرو استفاده می کنند که یک توربین قوی می چرخد تا هوای تمیز و فشرده شده را به داخل موتور برگرداند. استفاده از هدرز اگزوز (سریهای مسابقهای) هم باعث بهبود نحوه خارج شدن گازها از اگزوز میشود. فرسودگی صدا خفه کن اگزوز سبب میشود که دودها به راحتی از اگزور خارج نشود و تنفس موتور دچار اختلال شود. اگر این رینگها دچار فرسودگی شوند ترکیب سوخت و هوا در مرحله تراکم به پایین سیلندر نفوذ میکند و از میزان آن کاسته میشود. این کار باعث میشود تا این چرخه دریافت گازهای خروجی و تبدیل آن به هوای ورودی، هیچ اتلاف نیرویی نداشته باشد و افزایش شتاب با راندمان بالایی انجام گیرد. فیلترهوا تاثیر به سزایی در سوخت بنزین اتومبیل شما دارد، به طوریکه با مسدود یا خراب شدن فیلترهوا، به میزان کافی سوخت به محفظه احتراق وارد نمی شود، و یا به خوبی مشتعل نمی شود. اگر تسمه تایم خودرو به درستی تنظیم نشود و یا از تنظیم اصلی خود خارج شود، در نتیجه در تنظیم بالا و پایین رفتن سوپاپ ها مشکل ایجاد شده و خودرو احتراق مناسبی نخواهد داشت.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از {افزایش شتاب ماشین|ایران کارز|افزایش شتاب خودرو ایران کارز|شتاب ماشین|افزایش شتاب خودرو|شتاب} ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.