دیجی اسکریپت

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات هوشمند اینستاساز | دیجی اسکریپت

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات هوشمند اینستاساز
[ad_1]

شبکه های اجتماعی امروزه بخش بزرگی از زندگی ما را به خودشان اختصاص داده اند، شاید چند سال پیش طبیعی به نظر می رسید که فردی در شبکه های اجتماعی عضویت نداشته باشد ولی امروزه عدم حضور در شبکه های اجتماعی امری عجیب و غریب به نظر می رسد.

 

 

با پیشرفت روز افزون شبکه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام
روز به روز قدرت و تاثیر تبلیغات و داشتن کمپین موفق در این شبکه ها برای کسب و کار ها بدیهی تر شد. امروزه شبکه های اجتماعی به بستری برای تعامل مداوم با مشتری بدل شده اند و در پیشرفت یک کسب و کار موفق تاثیر اساسی دارند.

 

سایت اینستاساز یک راه حل جامع برای تبلیغات ، مدیریت و افزایش فالوور اینستاگرام
است که به دست مهندسان ایرانی طراحی و ارایه شده است، سایت اینستاساز به شما این امکان را می دهد که از موقعیت های جغرافیایی مختلف و خاص ، تگ ها و یا فالوور های صفحات رقیبتان جذب مشتری و فالوور هدفمند، واقعی و فعال داشته باشید.

 

روش کار اینستاساز به این شکل است که پس از عضویت در سایت، اکانت اینستاگرامتان را به سایت اضافه می کنید و پس از تنظیم ربات بر روی اهداف مورد نظرتان که این اهداف می توانند موقعیت های جغرافیایی ، تگ و یا صفحات رقیبتان باشند ، رباتتان را روشن می کنید، حالا رباتتان به صورت ۲۴ ساعته بدون نیاز به آنلاین بودن شما به این اهداف سر خواهد زد و با فالو کردن ، لایک کردن و کامنت گذاشتن اتوماتیک برای کاربران این اهداف آنها را به سمت صفحه شما جذب خواهد کرد ، نگران افزایش فالووینگتان هم نباشید چرا که ربات ۲۴ ساعت بعد این کاربران را آنفالو خواهد کرد، فالوور های جذب شده توسط ربات اینستاساز به میل خودشان صفحه شما را فالو می کنند پس خبری از آنفالو ها و ریزش های فالوور های تقلبی نخواهد بود. جالب است بدانید که می توانید  ربات اینستاگرامتان را تنظیم کنید تا پس از فالو شدن توسط این فالوور های جدید برایشان دایرکت اتوماتیک ارسال کند و علاوه بر تشکر از این مهمانان نو رسیده کسب و کار شما را به طور کامل به آنها معرفی کند.

 

این ها تنها امکان سایت اینستاساز نیست، ربات اینستاگرام شما به صورت ۲۴ ساعته صفحه شما را زیر نظر می گیرد و در صورت ثبت نظر توهین آمیز توسط کاربران متخلف ، نظرات را پاک و کاربر متخلف را بلاک می کند.اینستاساز به شما این امکان را می دهد که تا ۳ ماه به صورت زمان بندی شده بر روی صفحه اینستاگرامتان پست ارسال کنید، فقط کافی هست عکس مورد نظرتان را به ربات بدهید و برایش مشخص کنید در چه تاریخ و چه ساعتی این عکس ثبت شود. اینستاساز به شما آمار کاملی از پیشرفت صفحه اینستاگرامتان ارایه می دهد تا بتوانید هوشمندانه روند و بازدهی تبلیغات اینستاگرامتان را زیر نظر بگیرید.

 

همین امروز برای تبلیغات اینستاگرام اقدام کنید تا از سر سخت ترین رقیبانتان پیشی بگیرید و فروشتان را افزایش دهید. اینستاساز به کلیه کسب کار های کوچک و بزرگ سه روز تست رایگان برای استفاده نامحدود از امکانات سایت می دهد، برای ثبت نام و افزایش فالوور بر روی این لینک کلیک کنید ثبت نام کنید

 

ثبت نام رایگان

نوشته افزایش فالوور اینستاگرام با ربات هوشمند اینستاساز اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.