دیجی اسکریپت

افزودن اسلایدر در وردپرس بدون نیاز به برنامه نویسی | دیجی اسکریپت

افزودن اسلایدر در وردپرس بدون نیاز به برنامه نویسی
[ad_1]

افزودن اسلایدر در وردپرس بدون نیاز به برنامه نویسی

۵ از ۱ رای

افزودن اسلایدر در وردپرس

افزودن اسلایدر در وردپرس

کم پیش میاد در وب گردی سایتی بدون اسلایدر ببینیم! اسلایدرها نقش مهمی در ظاهر سایت و جلب توجه و راحتی کار بازدید کنندگان دارند. اگز میخواهید هزینه ای برای خرید افزونه‌های حرفه‌ای اسلایدر مثل روولوشن اسلایدر نکنید و اسلایدر زیبا و سفارشی با تنظیمات مختلف را با دست باز در سایت وردپرسی خودتون بسازید، میتونید از افزونه رایگان و کاربردی Smart Slider3 استفاده کنید.

پس جایی نرید و با ما در ادامه همراه باشید 🙂

نحوه کار با افزونه Smart Slider3

همانند روال همیشه افزونه را نصب و رته اندازی کنید، پس از فعال سازی افزونه، منو جدیدی تحت عنوان Smart Slider در پیشخوان وردپرس ظاهرمی شود. روی آن کلیک کنید.

در این قسمت دو منو داشبورد و تنظیمات را در بالای صفحه میبینید. در قسمت داشبورد، در پایین صفحه یک اسلایدر sample dlider برای نمونه موجود است. روی new slider کلیک کنید. در این قسمت نام اسلایدر، عرض و ارتفاع اسلایدر و طرح پیش فرض اسلایدر هوشمند را انتخاب و دکمه ایجاد را بفشارید. سپس، روی add slider کلیک کرده و تصاویر دلخواه خود را اضافه کنید.

در ادامه به پایین صفحه بیایید. حال چندین تب را مشاهده می کنید. در تب انتشار، شورتکد اسلایدر را کپی کرده و در تب های بعدی تنظیمات اسلاید اعم از نام، نام مستعار، ترازبندی، انیمیشن و موارد دیگر را به دلخواه خود تنظیم کنید. خوبی این افزونه فارسی بودن آن است که به راحتی میتونید گزینه های اسلایدر را بررسی و پیکربندی کنید.

پس از اتمام کار مجددا اسکرول به بالای صفحه کنید و دکمه ذخیره را بفشارید. به علاوه در همین قسمت میتونید پیش نمایش اسلایدر ساخته شده را نیز ببینید. اکنون به نوشته و صفحه مورد نظرتون برید و شورتکد را جایگذاری کنید.

پس از اجرای صفحه اسلایدر زیبا و هوشمندی را مشاهده می کنید. همجنین میتونید در صفحه اول به بخش تنظیمات افزونه برید و تنظیمات عمومی، فونت ها و غیره را پیکربندی کنید.

به همین ترتیب میتونید اسلایدرهای متفاوت و زیبایی بسازید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.