دیجی اسکریپت

افزودن دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس با افزونه WC Call For Price | دیجی اسکریپت

افزودن دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس با افزونه WC Call For Price
[ad_1]

بسیاری از محصولات قیمت ثابتی ندارند و در هر لحظه ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند. در این حالت شما در فروشگاه اینترنتی خود نیاز به دکمه ای برای تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس خواهید داشت.

 

افزودن دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس با افزونه WC Call For Price

 

برخی از محصولات با قیمت متغیر به یک عامل بستگی دارند، مثلا به تغییر قیمت ارز و یا فروش طلا به تغییر قیمت طلا بستگی دارد، اما همه محصولات به این صورت نیستند.

 

برای مثال ممکن است محصول شما وسیله ای الکترونیکی باشد که قیمت تمام شده امروز این محصول، با قیمت تمام شده در فردا تفاوت داشته باشد. در این حالت بهتر است دکمه ای با عنوان تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس ایجاد کنید.

 

به طور پیش فرض این امکان در ووکامرس وجود ندارد، اما در این آموزش از بیست اسکریپت افزونه ای را معرفی خواهم کرد که با کمک آن می توانید قیمت محصولات را مخفی کرده و به جای آن متن دلخواهتان را قرار دهید.

 

افزودن دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس

افزونه ای که در این آموزش برای ایجاد متن و دکمه دلخواه برای دریافت هزینه خرید محصول معرفی می کنم، با عنوان WC Call For Price در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. این افزونه تا کنون با بیش از ۵۰۰ نصب فعال توانسته است امتیاز ۴٫۸ را از کاربران خود به دست بیاورد.

 

افزونه های معروف تر دیگری نیز برای این منظور وجود دارند، اما افزونه WC Call For Price هر آنچه را که برای نمایش اعلان تماس بگیرید به جای قیمت محصول نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.برای ایجاد دکمه ای با عنوان تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس، با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه زیرمنویی با عنوان Call For Price در بخش ووکامرس ظاهر می شود که با کلیک روی آن به صفحه تنظیمات افزونه هدایت خواهید شد.

افزودن دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس با افزونه WC Call For Price

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این افزونه سه حالت را برای نمایش اعلان تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس در نظر گرفته است که عبارتند از:

  • نمایش متن دلخواه
  • نمایش تصاویر از پیش تعریف شده
  • نمایش تصویر دلخواه
  • Text To Show: در این گزینه می توانید برای نمایش دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس، متن دلخواه خود را وارد نمایید.
  • Show Image: با فعال سازی این گزینه می توانید از تصاویر پیش فرض افزونه استفاده نمایید.
  • Show Uploaded Image: در نهایت با فعال سازی این گزینه می توانید تصویر دلخواه خود را آپلود کرده و برای تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس نمایش دهید.

افزودن دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس با افزونه WC Call For Price

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، اکنون قیمت محصولات حذف شده و به جای آن اطلاعات بیشتر نمایش داده می شود و اعلان تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس نیز نمایش داده می شود.

نوشته افزودن دکمه تماس برای اطلاع از قیمت محصولات ووکامرس با افزونه WC Call For Price اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.