دیجی اسکریپت

افزودن شبکه‌های اجتماعی به منو سایت وردپرس | دیجی اسکریپت

افزودن شبکه‌های اجتماعی به منو سایت وردپرس

افزودن شبکه‌های اجتماعی به منو سایت وردپرس

۴ از ۱ رای

افزودن شبکه‌های اجتماعی به منو سایت وردپرس

شبکه‌های اجتماعی همیشه برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی در اولویت بوده‌اند. شما با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید بازخورد بسیار بهتری از سمت کاربر داشته باشید. اما باید شبکه های اجتماعی را در محلی از سایتتان نمایش دهید که بیشتری بازدید را دارد و چه مکانی بهتر از منوی سایت شما؟!

حالا قصد داریم شبکه های اجتماعی را در منو قرار دهیم. همانطور که اطلاع دارید فهرست‌های وردپرس فقط متن را پشتیبانی می‌کنند و ما قصد داریم آیکون شبکه های اجتماعی را در منو نمایش دهیم. پس با این آموزش همراه باشید. اگر قصد دارید از یک افزونه حرفه‌ای استفاده کنید باید از UberMenu استفاده کنید.

در این مطلب می‌خوانید:

افزودن شبکه‌های اجتماعی به منو سایت

برای افزودن شبکه‌های اجتماعی باید ابتدا به سایتتان آیکون‌هایی را اضافه کنید. با استفاده از آموزش افزودن آیکون به منوهای وردپرس می‌توانید قابلیت درج تصویر در منوی سایتتان را به وردپرس خود اضافه کنید. پس ابتدا این آموزش را ببینید و افزونه Menu Image را روی سایتتان نصب کنید.

چطور آیکون را اضافه کنیم؟

بعد از نصب افزونه، وارد بخش نمایش > فهرست ها شوید و از بخش پیوند دلخواه، یک آیتم جدید به سایتتان اضافه کنید. مثلا: فیسبوک

افزودن منو

حالا روی افزودن به فهرست کلیک کنید. سپس آیتم به فهرست اضافه می شود. آیتم را باز کنید و از بخش Set Image می‌توانید آیکون خود را انتخاب کنید.

افزودن آیکون شبکه اجتماعی به منو

چطور عنوان شبکه‌های اجتماعی را مخفی کنیم؟

برای غیر فعال کردن عنوان و بهتر است بگوییم مخفی کردن آن، گزینه Title Position را روی Hide قرار دهید.

حالا موقعیت منو را انتخاب کرده و ذخیره فهرست را کلیک کنید. مشاهده میفرمایید که آیکون‌شبکه‌های اجتماعی به منوی وردپرس شما اضافه شده.

آیکون شبکه های اجتماعی در منوی وردپرس

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.