دیجی اسکریپت

افزودن لینک به استوری اینستاگرام در ۴ مرحله | دیجی اسکریپت

افزودن لینک به استوری اینستاگرام در ۴ مرحله
[ad_1]

افزودن لینک به استوری اینستاگرام
افزودن لینک به استوری اینستاگرام

بسیاری از کسب‌و‌کارها این روزها از اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی محبوب ایرانیان استفاده می‌کنند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به‌فروش برسانند. اما اینستاگرام محدودیت‌هایی دارد که گاها کار را برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی سخت می‌کند. یکی از این محدودیت‌ها، عدم وجود گزینه افزودن لینک به استوری اینستاگرام هست.

در این مقاله قصد داریم ۴ روش برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام را با هم بررسی کنیم و ببینیم چطور می‌توانیم لینک سایت یا صفحه محصولات خود را به استوری اضافه کنیم.

در ابتدا اگر فکر می‌کنید اینستاگرام برای کسب‌و‌کار شما مناسب نیست باید بگوییم سخت در اشتباهید. چرا که آمار اینستاگرام نشان می‌دهد که کاربران اینستاگرام اقبال خوبی به شرکت‌ها و محصولات شرکت‌ها نشان داده‌اند.

۸۰٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب‌و‌کار را فالو می‌کنند.

۶۰٪ از کاربران، محصولات مورد نیاز خود را در اینستاگرام پیدا می‌کنند.

منبع: Yet Another Stat

فهرست محتوای این مقاله

شرط لازم برای اضافه کردن لینک به استوری

قبل از هر‌چیز باید بدانید که اینستاگرام ۲ شرط برای اضافه کردن لینک به استوری دارد. شما باید حتما این ۲ شرط را اجرا کنید.

برای افزودن لینک حتما باید ۱۰K+ فالوور داشته باشید

هر K یا همان کیلو یعنی ۱۰۰۰ و اینجا منظور ما از ۱۰K فالوور یعنی ۱۰ هزار دنبال کننده. پس برای اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام حتما باید بیش از ۱۰ هزار نفر دنبال کننده داشته باشید. پس راهی نیست جز تبلیغ کردن پیج اینستاگرام شما یا صبر کردن برای فالو شدن پیج شما توسط ۱۰ هزار نفر بصورت کاملا اصولی و طبیعی! راه سختی هست اما چاره‌ای نیست.

البته یک راه میانبر هم هست که خودتان خبر دارید. 😀 خرید فالوور اینستاگرام که البته ما اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم. این روش را برای پیج اینستاگرام میهن وردپرس در چند ماهه اول کار انجام دادیم و اصلا نتیجه خوبی نداشت. پس پیشنهاد ما تبلیغ کردن پیج شما یا صبر کردن برای رشد طبیعی صفحه اینستاگرام شماست.

عدم استفاده از لینک‌های مشکل دار

شما نمی‌توانید از سایت‌هایی مثل bit.ly برای درج لینک اینستاگرام استفاده کنید. همچنین اگر صفحات سایت شما یا لینکی که در اینستاگرام اضافه می‌کنید دارای مشکلات امنیتی نظیر فیشینگ یا صفحات مخرب باشد، پس پیشنهاد می‌کنیم تنها لینک سایت خود را به‌صورت مستقیم در استوری اینستاگرام قرار دهید.

با رعایت این ۲ شرط می‌توانید به استوری‌های خود لینک دلخواه خود را اضافه کنید.

افزودن لینک به استوری اینستاگرام

از همه این‌ها که بگذریم. برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام چه باید کرد؟ برای این‌کار کافیست نرم‌افزار اینستاگرام خود را روی موبایل‌تان باز کنید.

روی گزینه استوری در گوشه بالا سمت چپ تاچ کنید تا بتوانید استوری جدید در اینستاگرام قرار دهید.

متن، ویدیو، تصویر یا استیکر دلخواه خود را در استوری اضافه کنید.

روی آیکون Insert Link لمس کنید تا بتوانید لینک دلخواه خود را وارد کنید.

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام
اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

لینک خود را وارد کنید و به در نهایت روی درج استوری کلیک (لمس) کنید.

لینک دلخواه شما
لینک دلخواه شما

به همین راحتی! شما توانستید یک استوری لینک دار به اینستاگرام اضافه کنید. راستی! شاید بپرسید چگونه روی تصویر عبارت بالا بکشید را نمایش دهیم. بسیار ساده هست. شما باید تصویر استوری را در سایز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ در فتوشاپ ایجاد کنید و متن دلخواه خود را روی آن بنویسید.

موفق باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.