دیجی اسکریپت

افزودن ویژگی ها به صورت گروهی در ووکامرس | دیجی اسکریپت

افزودن ویژگی ها به صورت گروهی در ووکامرس

یکی از موارد مهمی که هنگام ایجاد محصولات در ووکامرس باید مد نظر قرار دهید، ویژگی محصولات است. هر محصول ویژگی های منحصر به فردی دارد که به کمک آن ها می توان آن را بهتر معرفی کرد. اما بسیاری از محصولات در ویژگی هایی که دارند مشترک هستند و احتمالا برای شما سخت خواهد بود که برای صدها محصول با ویژگی های یکسان هر بار ویژگی های دلخواه را بیابید، پس حتما به افزودن گروهی ویژگی های ووکامرس نیازمند می شوید.

 

افزودن ویژگی ها به صورت گروهی در ووکامرس

 

منظور از محصولات با ویژگی های یکسان را با کمک یک مثال واقعی توضیح می دهم؛ برای مثال اگر شما یک فروشگاه موبایل داشته باشید با هزار محصول موبایل و به علاوه لوازم جانبی تلفن های همراه، حتما متوجه می شوید که این هزار موبایل همگی ویژگی های یکسانی از قبیل نوع صفحه نمایشگر، نوع پردازنده، نوع دوربین و… دارند.

 

اگر قرار باشد که برای هر هزار محصول هنگام افزودن بخواهید ویژگی ها را تک به تک اضافه کنید، کار سخت و طاقت فرسایی خواهد بود؛ اما شما با افزودن گروه ویژگی های موبایل کار خود را بسیار راحت تر خواهید کرد.

 

در این آموزش از بیست اسکریپت نحوه افزودن گروهی ویژگی های ووکامرس را به کمک یکی دیگر از افزودنی های وردپرس آموزش خواهم داد.

 

افزودن گروهی ویژگی های ووکامرس

افزونه ای که در این آموزش برای افزودن گروه ویژگی های محصولات معرفی می کنم، یکی از افزونه های ایرانی ثبت شده در مخزن وردپرس با عنوان WooCommerce Load Group Attributes Product می باشد. این افزونه تا کنون با بیش از ۲۰۰ نصب فعال توانسته است امتیاز ۵ ستاره کامل را از کاربران خود به دست بیاورد.

 

برای افزودن گروهی ویژگی های ووکامرس با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، زیرمنوی جدیدی با عنوان دسته بندی ویژگی ها به بخش محصولات پیشخوان وب سایت شما اضافه می شود که با کلیک روی آن به صفحه ای مانند تصویر زیر هدایت می شوید.

افزودن ویژگی ها به صورت گروهی در ووکامرس

در این صفحه می توانید ویژگی های دسته بندی شده را مشاهده نمایید و برای افزودن گروهی ویژگی های ووکامرس روی دکمه افزودن کلیک کنید.

افزودن ویژگی ها به صورت گروهی در ووکامرس

در این بخش می توانید یک عنوان برای گروهبندی خود انتخاب کرده و ویژگی های مورد نظر  یا حتی مقادیر آن ها را وارد نمایید و در نهایت روی دکمه انتشار کلیک کنید.

اکنون چنانچه برای ایجاد محصول جدید اقدام کنید، خواهید دید که در بخش ویژگی ها گزینه جدیدی با عنوان بارگذاری دسته بندی ویژگی ها ظاهر شده است.

افزودن ویژگی ها به صورت گروهی در ووکامرس

با کمک این گزینه می توانید ویژگی های دسته بندی شده خود را انتخاب و بارگذاری نمایید . در نهایت با کمک افزودن گروهی ویژگی های ووکامرس سرعت بیشتری در افزودن محصولات داشته باشید.

نوشته افزودن ویژگی ها به صورت گروهی در ووکامرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.