دیجی اسکریپت

افزونه تاریخ شمسی وردپرس | دیجی اسکریپت

افزونه تاریخ شمسی وردپرس
[ad_1]

افزونه تاریخ شمسی وردپرس

بعد از نصب وردپرس حتما دیده اید سه افزونه بصورت پیشفرض روی سایت شما نصب شده‌ یکی از آنها وردپرس جلالی یا به انگلیسی wp jalali می باشد‌. این افزونه دقیقا چه کاری انجام می دهد و چه امکاناتی را به وردپرس شما اضافه می کند؟

wp-jalali

افزونه وردپرس جلالی

در واقع افزونه وردپرس جلالی ساختار تاریخ سایت شما را به شمسی تغییر خواهد داد. تاریخ هایی را که قالب سایتتان و در بخش های مختلف نمایش نوشته و ارشیو ها نمایش می دهید را به تاریخ شمسی تبدیل خواهد کرد تا سایت شما کاملا فارسی نمایش داده شود.

 

بعد از فعالسازی افزونه wp jalali منوی جدیدی به نام وردپرس فارسی به وردپرس شما اضافه می شود. از بخش درباره ما که بگذریم، روی وردپرس فارسی کلیک کنید تا وارد تنظیمات وردپرس جلالی شوید‌. از اینجا می توانید توسط گزینه هایی که در اختیار دارید و کاملا واضح و روشن توضیح داده شده که هر کدامشان چه کاری برای شما انجام می دهد، می توانید وردپرس خودتان را شمسی کنید.

 

اصلاح ظاهر مدیریت

اولین بخش مربوط به اضافه کردن فونت بی یکان به پنل مدیریت وردپرس هست. تیک گزینه اصلاح طاهر مدیریت را که فعال کنید فونت بی یکان به پنل مدیریت وردپرس اضافه می شود.

 

تبدیل اعداد به فارسی

توسط گزینه تبدیل اعداد به فارسی می توانید اعداد را از انگلیسی به فارسی بصورت خودکار تبدیل کنید.  مثلا هر کجا که ۸ نوشته شده انرا به ۸ تبدیل خواهد کرد.

 

یک نکته سئو

پیشنهاد می کنیم اگر قبلا سایت شما فعالیت داشته و مطالب سایتتان روی گوگل ایندکس شده برای جلوگیری از ایجاد خطای ۴۰۴ در گوگل وبمستر و افت کیفیت سئوی سایتتان، گزینه تبدیل ارشیو بایگانی به شمسی را فعال نکنید تا url بایگانی تاریخ در سایت شما تغییری نکند.

نوشته افزونه تاریخ شمسی وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.