دیجی اسکریپت

افزونه خبرنامه ایمیلی وردپرس Email Subscribers & Newsletters | دیجی اسکریپت

افزونه خبرنامه ایمیلی وردپرس Email Subscribers & Newsletters
[ad_1]

افزونه خبرنامه ایمیلی وردپرس Email Subscribers & Newsletters

5 از ۱ رای

افزونه خبرنامه ایمیلی وردپرس

افزونه خبرنامه ایمیلی وردپرس

برای ارسال خبرنامه در وردپرس چندین افزونه موجود است، سعی کردم بهترین ها را به شما معرفی کنم تا هر کدام را که دوست دارید در سایت وردپرسی خود نصب، فعال و از آن بهره ببرید. البته بی شک بهترین آن مای میل فارسی هست.

Email Subscribers یک افزونه خبرنامه کامل است که به شما امکان جمع آوری اسناد، ارسال ایمیلهای اعلان انتشار پست جدید به صورت اتوماتیک، ایجاد و ارسال خبرنامه و همچنین مدیریت کردن همه آنها را در یک مکان واحد را می دهد. این افزونه خبرنامه ها را به سرعت ایجاد، زمانبندی و ارسال میکند. و آنها را با استفاذه از ویرایشگر HTML ایجاد و به مشترکین خود به صورت دستی یا از طریق cron ارسال می‌کند.

آموزش زیر را دنبال کنید و افزونه خبرنامه را نصب و راه اندازی کنید.

نحوه کار با افزونه Email Subscribers & Newsletters

اولین کاری که باید انحام بدید، نصب و راه اندازی افزونه است. پس از فعال کردن افزونه، منو جدیدی به نام Email Subscribers به پیشخوان وردپرس اضافه می شود. چندین زیر منو دارد که  تنها به علت کمبود وقت روند کلی کار را توضیح میدهم. به زیر منو template برید و با ویرایگشر html متن خبرنامه و یا متن اعلان پست جدید را نوشته و منتشر کنید.

به سه روش میتونید فرم خبرنامه یا عضویت را درسایت وردپرسی خود نشان دهید.

شورتکد: در این مرحله میتونید شورتکد [email-subscribers namefield=”YES” desc=”” group=”Public”] را در برگه یا نوشته خود کپی و جایگذاری کنید.

ابزارک: در این مرحله میتونید به بخش نمایش> ابزارک ها برید و ابزارک Email Subscribers را در سایدبار خود کشیده و رها کنید.

قالب: در این مرحله میتونید تنها با جایگذاری کد es_subbox( $namefield = “YES”, $desc = “”, $group = “” ); در فایل function.php قالب خود فرم خبرنامه را به قالب خود اضافه کنید.

همچنین میتونید پس از منتشر کردن پستهای خود در سایت به صورت اتوماتیک مشترکین خبرنامه را با استفاذه از ایمیل مطلع کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.