دیجی اسکریپت

افزونه مخفی کردن پیام های وردپرس | دیجی اسکریپت

افزونه مخفی کردن پیام های وردپرس
[ad_1]

مخفی کردن پیام های وردپرس

آیا شما از ابلاغیه های وردپرسی که از طریق افزونه های متنوع مختلف و قالب ها اضافه میشوند، خسته شده اید؟ آیا میخواهید این ابلاغیه ها را کنترل کنید؟ در این مقاله ، ما چگونگی اضافه کردن ابلاغیه ی مرکزی در وردپرس را با استفاده از یک افزونه کاربردی به شما آموزش خواهیم داد.

wp-notification-center

چرا و چه زمان شما باید در وردپرستان ابلاغیه ی مرکزی اضافه کنید؟ وردپرس به قالب ها و افزونه ها اجازه میدهد تا اعلامیه ها را در سطح دسترسی ادمین نمایش دهند. گاهی اوقات این ابلاغیه ها میتوانند آزار دهنده باشند . اگر شما درحال ایجاد کردن سایت برای ارباب رجوع هستید اعلامیه ها ازطریق افزونه ها مهم میشوند و ممکن است تجربه ی کاربری خوب را در سایت شما از بین ببرند. در این صورت کار شما صیقل نیافته و تمام نشده به نظر میرسد. زمانی که شما سایت وردپرس چند موسسه را راه می اندازید،برخی از این اعلامیه ها ممکن است به خوبی برای دیگران قابل دید باشد و آزار دهنده!

 

افزونه WP Notification Center

اولین چیز که شما نیاز دارید نصب و فعال سازی افزونه ی WP Notification Center میباشد. افزونه WP Notification Center خارج از باکس کار میکند و تنظیماتی برای پیکربندی آن وجود ندارد. بعد از فعال سازی ، افزونه به سادگی به یک منو نوتیفیکیشن  جدید در نوار ابزار وردپرستان اضافه خواهد کرد. این نوتیفیکیشن سنتر اعلامیه های نمایش داده شده را ازطریق افزونه های وردپرس ضبط خواهد کرد.

 

اعلامیه های جدیدی با عدد نشان داده میشوند وشما  میتوانید این ابلاغیه ها را از طریق قرار گیری موس بالای منو نوتیفیکیشن مرور کنید. اخیرا روشی برای جداسازی نوتیفیکیشن از نوتیفیکیشن سنتر وجود ندارد. این نوتیفیکیشن ها  فقط زمانی که بخواهید به شما نمایش داده می شود و در صورتی که نیاز به دیدن آنها ندارید به هیچ عنوان در معرض دید شما نخواهند بود. پس می توانید نفس راحتی از دست اطلاعیه های افزونه ها و قالب های وردپرس بکشید و با خیال راحت به مدیریت سایت وردپرس خود بپردازید.

نوشته افزونه مخفی کردن پیام های وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.