دیجی اسکریپت

افزونه چت و پشتیبانی آنلاین برای ووکامرس YITH Live Chat Premium | دیجی اسکریپت

افزونه چت و پشتیبانی آنلاین برای ووکامرس YITH Live Chat Premium
[ad_1]

شما به عنوان مسئول و مدیر فروشگاه اینترنتی موظف هستید راه های ارتباطی مشتریان را با خود یا پشتیبانان فروشگاه برقرار کنید. برای این منظور راه های فراوانی وجود دارد. مثلا از راه پاسخگویی به دیدگاه های مشتریان، سامانه های پرسش و پاسخ، طرح سوال در صفحه ی محصول، آدرس ایمیل فروشنده یا فروشگاه و… که هر یه به نوبه ی خود نقش های مفیدی را ایفا می کنند. اما موضوعی که نمی توان نادیده گرفت این است که معمولا افراد علاقه دارند تا سوالات خود را به صورت زنده و آنلاین مطرح کرده و درجا پاسخ خود را دریافت کنند. برای این منظور باید چه کرد؟ افزونه های خوبی برای وردپرس موجود است  که بعضی از آن ها پرمیوم هستند و برخی رایگان، برخی برای داخل ایران کاربرد دارند و برخی خیر! اما درر رابطه با فروشگاه اینترنتی طی بررسی هایی که کردیم به یکی دیگر از افزونه های کاربردی yith رسیدیم که افزونه ی بسیار خوبی است.

 

YITH Live Chat Premium نام یک افزونه تجاری برای سیستم ووکامرس می باشد که با کمک این افزونه می توانید برای مشتریان خود امکان راحتی را فراهم کنیم تا بتوانند سوالات خود را راحت مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند! به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی طبق روال عملکردی افزونه های yith می توانید در منوی اصلی بخش مدیریت گزینه یی “Live Chat” دیده می شود. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات افزونه منتقل خواهید شد و به آسانی می توانید فرم چت خود را شخصی سازی و فعال کنید. از قابلیت های برجسته این افزونه می توان به نصب و راه اندازی آسان ، طراحی واکنش گرا، قابلیت ارسال پایم در زمان آفلاین بودن بخش پشتیبانی ، قابلیت شخصی سازی سایز و محل قرار گیری فرم پشتیبانی و همچنین قابلیت تغییر رنگ به صورت نامحدود اشاره نمود. در ادامه به برخی دیگر از قابلیت های این افزونه به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

 

افزونه چت و پشتیبانی آنلاین برای ووکامرس YITH Live Chat Premium

 

از امکانات افزونه چت و پشتیبانی آنلاین ووکامرس Yith Live Chat Premium :

  • انتخاب تعداد کابرانی که میتوانیم با آنها مکالمه داشته باشیم و فزایش تعدادمشتری
  • امکان تنظیمات ظاهری صفحه چت (رنگ.سایز صفحه و محل قرار گرفتن پنجره چت)
  • تنظیم قرار گرفتن برنامه چت در صفحه مورد نظر
  • امکان مشاهده پیام ها در زمان آفلاین بودن
  • امکان کپی گرفتن از مکالمات
  • آگاهی از مدت زمان مکالمه
  • امکان ذخیره سازی پیام ها
  • سیستم امتیاز دهی
  • طراحی واکنش گرا
  • و..

این نوشته افزونه چت و پشتیبانی آنلاین برای ووکامرس YITH Live Chat Premium برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.