دیجی اسکریپت

افزونه Ultimate Addons افزایش امکانات صفحه ساز WPBakery نسخه ۳٫۱۶٫۲۰ | دیجی اسکریپت

افزونه Ultimate Addons افزایش امکانات صفحه ساز WPBakery نسخه ۳٫۱۶٫۲۰
[ad_1]

Ultimate Addons نام افزونه جانبی صفحه ساز WPBakery (ویژوال کامپوسر سابق!) می‌باشد که توسط آن قادر هستید تا امکانات این صفحه ساز را افزایش دهید. این افزونه با افزودن عناصر حرفه ای و فوق العاده به این صفحه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید قابلیت های وبسایت خود را افزایش دهید. همچنین این افزونه دارای بیش از ۲۷ عنصر مختلف است که به افزونه ویژوال کامپوسر افزوده خواهد شد.

از جمله عنصرهای افزونه Ultimate Addons مانند عنصرهای :دکمه ، فونت آیکون ، نقشه گوگل،جدول،اسلایدر ،شمارنده،جدول قیمت و لیست های مختلف می‌باشد که می‌توانید به عنصرهای WPBakery (ویژوال کامپوسر) اضافه کنید.

همچنین از طریق این افزونه می‌توانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی، پس زمینه های ویدئو و یا پارالاکس ایجاد کرده و جذابیت وبسایت خود را افزایش دهید. همچنین افزونه Ultimate Addons دارای انیمیشن های CSS3 می‌باشد که می‌توانید در قسمت های مختلف وبسایت خود از آن ها استفاده کنید.

همچنین عنصرهای افزونه Ultimate Addons کاملا واکنش گرا می‌باشند و به خوبی در دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت نمایش داده خواهند شد. در ادامه می‌توانید با امکانات بیشتر این افزونه آشنا شوید.

قابلیت های افزونه Ultimate Addons افزایش امکانات صفحه ساز WPBakery نسخه ۳٫۱۶٫۲۰

بیش از ۳۷ عنصر کاربردی
دارای انیمیشن های CSS3
دارای فونت آیکون های زیبا
امکان قرار دادن ویدئو برای پس زمینه
امکان استفاده از پس زمینه به صورت پارالاکس
دارا بودن افکت های مختلف
دارای عنصر نقشه گوگل جهت نمایش موقعیت مکانی خود
دارای خط زمان بسیار زیبا
دارای GOOGLE TRENDS
دارای جعبه اطلاعات
دارای چیدمان متن

نوشته افزونه Ultimate Addons افزایش امکانات صفحه ساز WPBakery نسخه ۳٫۱۶٫۲۰ اولین بار در دلکد – دانلود اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.