دیجی اسکریپت

انتقال سایت به دامنه جدید بدون از دست رفتن محتوا | دیجی اسکریپت

انتقال سایت به دامنه جدید بدون از دست رفتن محتوا
[ad_1]

انتقال سایت به دامنه جدید

انتقال سایت به دامنه جدید

شاید قبلا یک سایت وردپرسی کامل با محتوای جذاب داشتید و مدت زیادی به آن سر نزدید به خاطر گرفتاری‌ها و روزمرگی! و الان به این فکر افتادید دوباره آن را راه اندازی کنید، اما روی یک دامنه یا هاست دیگر! خب چطوری باید این کار کرد!؟ چطور می‌توان اطلاعات و تمامی محتوای سایت به صورت صحیح و کامل انتقال داد؟ با افزونه ای که امروز پیدا کردم خیلی راحت میتونید محتوای سایت قبلی خود را به دامنه جدیدتون انتقال بدید. با ما همراه باشید…

نحوه کار با افزونه WP Clone by WP Academy

همانند روال همیشه افزونه را نصب و فعال کنید، پس از فعال کردن افزونه، منو جدیدی تحت عنوان WP Clone در پیشخوان وردپرس ظاهر می‌شود. در این قسمت ابتدا یک نسخه پشتیبان از سایت‌تان تهیه کنید، تیک گزینه Create Backup را بزنید و بعد از آن روی دکمه ی آبی رنگ تحت نام Create Backup کلیک کنید، به این صورت شما می توانید از سایت فعلی خودتان یک بک آپ تهیه کنید.

سپس در سایت مقصد(دامنه جدید) افزونه WP Clone by WP Academy را نصب و فعال کنید. بعد در بخش تنظیمات افزونه باید لینک بکاپی که در سایت اول گرفتید را در قسمت Restore from URL جایگذاری کنید. در ابتدا تیک گزینه Restore from URL را بزنید و لینک بکاپ را در اینجا وارد کنید. سپس تیک گزینه I AGREE Required for “Restore” function را بزنید.

منتظر بمانبد تا فرایند انتقال به صورت کامل انجام شود و پیام موفقیت آمیز را دریافت کنید. مشاهده کردید چقدر راحت و سریع و امن اطلاعات سایت وردپرسی مبدا را به صورت کامل به سایت مفصد انتقال دادید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.