دیجی اسکریپت

انتقال صفحات ۴۰۴ به صفحات دلخواه در وردپرس | دیجی اسکریپت

انتقال صفحات ۴۰۴ به صفحات دلخواه در وردپرس
[ad_1]

آیا با صفحات ۴۰۴ آشنایی دارید؟ تأثیر این صفحات بر سئو دقیقاً یک عیب بزرگ محسوب می‌شود با آموزش افزونه وردپرس All 404 Redirect to Homepage می‌خواهیم این صفحات را بشناسیم و مشکلی که در سئو ایجاد می‌کنند را حل کنیم.

 

داستان آموزش افزونه All 404 Redirect to Homepage

وقتی کاربری وارد صفحه‌ای از سایت می‌شود که وجود ندارد، اگر قالب سایت استاندارد باشد یک صفحه تحت عنوان ۴۰۴ به کاربر نمایش می‌دهد که تا حدی امکان سفارشی‌سازی دارد. اما وقتی کاربران با این صفحات مواجه می‌شوند گوگل این صفحات را به‌عنوان صفحات یافت نشده Not Found شناسایی می‌کند و در رتبه سایت ما تأثیر بدی می‌گذارد. نکته‌ای که برای انتقال لینک‌ها وجود دارد مثلاً ممکن است که این صفحه تغییر آدرس داده‌شده باشد به‌عنوان‌مثال ما صفحه ثبت‌نام سایتمان به این شکل است.

۲۰Script.ir/join

حالا اگر بخواهیم که آدرس را تغییر دهیم به:

در این صورت صفحه اولی به خطای ۴۰۴ برخورد می‌کند برای همین موضوعی به اسم ریداکت ۳۰۱ در سئو مطرح شد که دقیقاً برای همین مشکلات است که به گوگل این را ذکر می‌کند که آدرس این صفحه عوض‌شده است و صفحه حذف نشده است. حالا اگر ما در سایتمان صفحات ۴۰۴ داشته باشیم این افزونه تمام صفحات را با ریداکت ۳۰۱ به هر صفحه‌ای از سایت منتقل می‌کند و این نتیجه بد صفحات ۴۰۴ را ازنظر رتبه دفع می‌کند.

 

نصب افزونه All 404 Redirect to Homepage

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.

یا اینکه از قسمت کلیدواژه All 404 Redirect to Homepage را تایپ کنید و افزونه All 404 Redirect to Homepage را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

 

انتقال صفحات 404 به صفحات دلخواه در وردپرس

 

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.

بعد از نصب افزونه و فعال‌سازی، گزینه‌ای بانام All 404 Redirect to Homepage در بخش تنظیمات داشبورد وردپرس اضافه می‌شود روی آن کلیک کنید.

 

انتقال صفحات 404 به صفحات دلخواه در وردپرس

 

تنظیمات افزونه All 404 Redirect to Homepage:

  • ۴۰۴ Redirection Status: برای فعال یا غیرفعال کردن افزونه از این گزینه استفاده کنید.
  • Redirect all 404 pages to: برای تعیین آدرس صفحه مقصد از این فیلد استفاده کنید به این صورت تعیین می‌کنید که عملیات انتقال صفحات ۴۰۴ به کدام صفحه انجام شود پیشنهاد افزونه صفحه اصلی است.

در انتها برای ذخیره تغییرات روی گزینه(Update Options) کلیک کنید.

 

انتقال صفحات 404 به صفحات دلخواه در وردپرس

 

جمع‌بندی:

با آموزش افزونه All 404 Redirect to Homepage می‌توانید به راحتی مشکلات سئو صفحات ۴۰۴ را با استفاده از ریداکت ۳۰۱ رفع کنید، از ویژگی‌های بارز این افزونه انتقال صفحات ۴۰۴ به صفحات دلخواه است.

نوشته انتقال صفحات ۴۰۴ به صفحات دلخواه در وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.