دیجی اسکریپت

انتقال کاربران به صفحه دلخواه پس از ورود در ووکامرس با WooCommerce Login Redirect | دیجی اسکریپت

انتقال کاربران به صفحه دلخواه پس از ورود در ووکامرس با WooCommerce Login Redirect
[ad_1]

یکی از زرنگی‌های شما به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی این است که کاربران خود را پس از ورود به سایت به صفحه‌ای که آن‌ها را جذب می‌کند یا فرصت ویژه‌ای را برایشان فراهم می‌کند منتقل کنید. به این عملیات ریدایرکت یا Redirect در سایت می‌گویند. آیا به نظر شما چنین امکانی در ووکامرس وجود دارد؟ بله مگر می‌شود نباشد 🙂 انتقال کاربران به صفحه دلخواه در ووکامرس نیز با کمک یک افزونه بسیار ساده با عنوان WooCommerce Login Redirect امکان‌پذیر است که اگر موافق باشید به بررسی آن بپردازیم.

 

انتقال کاربران به صفحه دلخواه در ووکامرس

مثلا فرض کنید امکان ویژه‌ای را برای پکیج محصولات دانلودی خود در نظر گرفتید و قرار است با قیمت فوق العاده یا ۵۰ درصد زیر قیمت به فروش برسانید. چگونه مشتریان را به آن سمت می‌کشانید؟ راه‌های متعددی مانند هزینه کردن برای تبلیغات، رپورتاژ‌ در وبسایت‌ها، ایمیل مارکتینگ و… را امتحان می‌کنید اما یک راه دیگر برای فروشگاه اینترنتی انتقال کاربران به صفحه دلخواه در ووکامرس است. یعنی صفحه‌ای را برای محصول در نظر گرفته و کاربران را پس ورود به سایت به آنجا منتقل یا ریدایرکت کنید. حال ما این عملیات را با یک افزونه در وردپرس انجام می‌دهیم.

 

افزونه WooCommerce Login Redirect

انتقال کاربران به صفحه دلخواه پس از ورود در ووکامرس با WooCommerce Login Redirect

این افزونه فقط در صورت نصب بودن ووکامرس فعال می‌شود و بر روی وردپرس ۳٫۳ به بالا جوابگو است. برای نصب این افزونه به پیشخوان وردپرس و مسیر افزونه‌هل می‌رویم. افزونه مذکور را نصب و سپس فعال می‌کنیم. (روش نصب افزونه در وردپرس)

 

پس از فعال‌سازی حتما انتظار دیدن منوی افزونه را در پیشخوان وردپرس دارید اما باید بدانید که هیچ گونه منویی برای این افزونه ایجاد نمی‌شود. برای اینکه بتوانید امکان انتقال کاربران به صفحه دلخواه در ووکامرس را فعال کنید باید به بخش پیکربندی ووکامرس مراجعه کنید.

 

Login Redirect

بخش login redirect برای انتقال کاربران به صفحه دلخواه در ووکامرس ایجاد شده که می‌توان در آن تنظیماتی را انجام داد:

انتقال کاربران به صفحه دلخواه پس از ورود در ووکامرس با WooCommerce Login Redirect

  • Enable: با علامت زدن این گزینه، امکان ریداریرکت کردن را فعال می‌کنید.
  • Customer Login Redirect: چنانچه برگه سفارشی برای انتقال کاربران به صفحه دلخواه در ووکامرس ساخته‌اید می‌توانید از این قسمت آن را انتخاب کنید.
  • Shop Manager Login Redirect: مدیریت ریدایرکت شدن کاربران پس از ورود به فروشگاه
  • Registration Redirect: انتقال کاربران پس از ثبت نام در فروشگاه

حال تنظیمات را ذخیره کنید. کار تمام است!

 

نتیجه گیری

اگر قرار است فروشگاه اینترنتی پرفروشی داشته باشیم، مسلما باید امکاناتی را برای آن فراهم کنیم. یکی از این امکانات که کاربران را به شدت جذب می‌کند، فروش ویژه است. برای اینکه بتوانید کاربران خود را به سمت فروش ویژه و امکانات خاص هدایت کنید از انتقال کاربران به صفحه دلخواه در ووکامرس کمک بگیرید. صفحه دلخواه همان صفحه توضیحات برای محصولی ویژه است. این امکان را با افزونه‌ای که امروز معرفی کردیم امکان‌پذیر سازید.

نوشته انتقال کاربران به صفحه دلخواه پس از ورود در ووکامرس با WooCommerce Login Redirect اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.