دیجی اسکریپت

انواع دفاع دفاع جنایی وکیل می توانید استفاده کنید – باران وب | دیجی اسکریپت

انواع دفاع دفاع جنایی وکیل می توانید استفاده کنید – باران وب
[ad_1]

این وکیل دفاع از مشتری خود را در دادگاه که متهم شده است با فعالیت های جنایی است که می تواند طیف وسیعی از بزه به یک جنایت. اگر به جرم خود مشتری می تواند با پرداخت جریمه از انجام خدمت به جامعه خدمت سال در زندان و یا حتی دریافت اام. این کار از دفاع جنایی وکیل به دریافت یا مشتری خود را تبرئه و یا آنها را سبک ترین جمله ممکن است. برای به انجام رساندن این دفاع جنایی وکیل می تواند با استفاده از چندین سیستم دفاعی.

مثبت دفاع جنایی

برخی از دفاع جنایی وکیل تلاش خواهد کرد برای به حداقل رساندن دادستان شواهد نشان از آن است که درست نیست. در این دفاع وکیل, همراه با مشتری خود تولید شواهد در حمایت از دفاع. برای مثال اگر متهم است به اتهام قتل درجه اول به این معنی که مشتری برنامه ریزی شده قتل قبل از اتفاق افتاده است ممکن است آنها را انتخاب کنید برای ارائه به بهانه شهادت. این است که کسی که شهادت می دهد که متهم نمی تواند مرتکب جرم و جنایت می دهد و آنها را بهانه برای بار مرتکب قتل شد.

جنون دفاع

این دفاع بود که محبوب ساخته شده توسط فیلم و تلویزیون را نشان می دهد. متاسفانه این یک دفاعی است که اغلب استفاده می شود و یا اغلب موفق است. زمانی که دفاع جنایی وکیل با استفاده از این دفاع آن آمده است که مشتری خود را مرتکب جرم و جنایت است اما نمی دانم آنچه را که آنها اشتباه بود. برای استفاده از این دفاع با موفقیت به مشتری نیاز به یک نقص جدی یا بیماری های روانی در زمان جرم انجام شد. آن می تواند مخاطره آمیز به تکیه بر این دفاع به این دلیل که مشتری اعتراف به جرم و جنایت اما اگر داوران بر این باور نیست که مشتری مجنون آنها می تواند شما در پیدا کردن مشتری گناه و دست فراز یک جمله سخت تر از آنها ممکن است اگر آنها تا به حال با استفاده از این دفاع است.

اجبار و فشار

این یک مثبت دفاع جنایی وکیل استفاده می شود که مشتری خود را مجبور به ارتکاب جرم و جنایت با توجه به اینکه تهدید غیر قانونی از زور است. نیروی نمی کند در واقع اتفاق می افتد.. فقط تهدید می تواند به اندازه کافی برای برآوردن این شکل دفاع است. این تهدید می کند باید خود را در برابر مشتری است. آن می تواند علیه شخص دیگری مانند یک عضو خانواده است. این دفاع را نمی توان استناد اگر مشتری خود را بی پروا اقدامات آنها را در این وضعیت که ناشی از فشار.

به طور کلی جنایی دفاع

• دفاع از خود-متحده این است که مشتری خود را از اقدامات در نظر گرفته بود جنایی, اگر قانون نبود لازم برای دفاع از خود

• وضعیت محدودیت-این است که دفاع جنایی وکیل می گوید که مقدار زمان محاکمه شده و به اتهام مشتری خود را با جرم و جنایت سپری شده پس از اتهامات عنوان شده باید کاهش یافته است.

• رضایت آن اذعان آیا شما مرتکب جرم و جنایت اما قربانی راضی به آن است.

«رانجیت چودری» هنرپیشه هندی مجموعه‌های «فرار از زندان» و «اداره» در ۶۴ سالگی درگذشت. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.