دیجی اسکریپت

ایجاد برگه فرزند یا Child Page در وردپرس | دیجی اسکریپت

ایجاد برگه فرزند یا Child Page در وردپرس
[ad_1]

ایجاد برگه فرزند در سایت وردپرسی شما
به طور کلی صفحات در وردپرس مستقل یا سلسله مراتبی هستند، یک صفحه میتواند ریشه یا والد باشد و یا دارای فرزند باشد. در این آموزش نحوه ایجاد صفحه فرزند در وردپرس را توضیح می‌دهم.

برگه فرزند وردپرس چیست؟
صفحات و پست‌ها دو نوع محتوای پیش فرض در وردپرس هستند. آنها معمولا با دسته بندی ها و برچسب ها سازماندهی می شوند. به طور معمول، وب سایت ها از صفحات برای ساختن یک ساختار وب سایت استفاده می کنند. به این ترتیب آنها می توانند یک سری صفحات اصلی مثل تماس با ما یا درباره‌ما را ایجاد کنند.

با این حال اگر صفحات زیادی دارید، آنها می توانند سازماندهی شوند. حال در اینجا میتونید صقحات فرزند ایجاد کنید. در ابتدا، یک صفحه گسترده تر را به عنوان “والد” ایجاد کنید و سپس صفحات فرزند را برای بهتر سازماندهی کردن ساختار وب سایت و طرح بندی خود اضافه کنید. به عنوان مثال، یک صفحه والد مثلا صفحه “درباره ما” می تواند اعضای تیم، تاریخچه و صفحات دیگر را به عنوان صفحات فرزند داشته باشد.

ایجاد صفحه فرزند در وردپرس
برای ایجاد صفحه فرزند باید یک صفحه والد داشته باشید، یا ایجاد کنید یا به صفحه والد سایت وردپرسی خود در پیشخوان برید. به بخش برگه ها>افزودن برگه برید. و در سمت چپ ویژگی های برگه از فیلد مادر به فرض مثال صفحه درباره ما را انتخاب کنید و دکمه انتشار را بفشارید. در این فیلد لیست تمامی صفحات سایت شما قرار دارد. به طور پیش فرض در این فیلد گزینه بدون مادر انتخاب شده و یک صفحه منحصر به فرد است. در این قسمت عنوان صفحه را اعضای تیم قرار داده و در فیلد مادر صفحه درباره ما را انتخاب کنید.
ایجاد برگه فرزند یا Child Page در وردپرسبه همین راحتی یک صفحه فرزند به نام اعضای تیم ایجاد کردید. حال به بخش برگه ها> همه برگه ها برید و مانند تصویر زیر صفحات والد و فرزند را مشاهده کنید.
به همین راحتی یک صفحه فرزند به نام اعضای تیم ایجاد کردید. حال به بخش برگه ها> همه برگه ها برید و مانند تصویر زیر صفحات والد و فرزند را مشاهده کنید.

موفق و پیروز باشید.

نوشته ایجاد برگه فرزند یا Child Page در وردپرس اولین بار در دلکد – دانلود اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.