دیجی اسکریپت

ایجاد صفحه در دست ساخت وردپرس با YITH Pre-Launch | دیجی اسکریپت

ایجاد صفحه در دست ساخت وردپرس با YITH Pre-Launch
[ad_1]

ایجاد صفحه ساخت وردپرس با YITH Pre-Launch

ایجاد صفحه ساخت وردپرس با YITH Pre-Launch

در برخی موارد برای شما عزیزان پیش آمده است که سایت شما به مشکل برخورده و مدتی طول میکشد تا سایت تان را مجددا راه اندازی کنید. در این صورت میتوانید با افزونه YITH Pre-Launch یک صفحه ما به زودی می آییم با شمارش معکوس برای کاربران خود به نمایش بگذارید و حتی میتوان قابلیت ارسال ایمیل را  فعال نمایید تا هنگامی که سایت راه اندازی شد به آنها ایمیل دهید تا بتوانند سایت شما را مشاهده و از خدمات آن استفاده کنند.

نحوه کار با افزونه

همانند همیشه افزونه را نصب و فعالسازی نمایید، سپس منو جدیدی به نام pre-launch به منو نمایش در پیشخوان وردپرس اضافه میشود. وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید.

general

حال در تب general، افزونه را فعال کنید. نقش کاربری را تعیین کنید که چه کسانی میتوانند صفحه را مشاهده نمایند، سپس در باکس massage پیامی که میخواهید کاربران ببینند را در قالب html بنویسید و در صورت دلخواه یک استایل سفارشی مشخص کنید. در این تب میتوان فونت عنوان، پاراگراف و رنگ حاشیه بالا باکس اصلی را انتخاب کنید.

background

در این تب، رنگ، تصویر، موقعیت و تکرار پس زمینه را میتوان مشخص کرد.

logo

در این بخش تصویر لوگو را انتخاب و متن و فونت پایین لوگو را مشخص کنید.

countdown

این بخش مربوط به شمارش معکوسی است که به کاربران نمایش میدهید، در ابتدا آن را فعال کرده سپس تاریخ نمایش سایت را نوشته که تا زمان موعود متوقف شود. همچنین میتوان فونت اعداد و و حروف را تعیین کنید.

newsletter

در تب خبرنامه، فرم خبرنامه را فعال کنید، سپس نام فیلد و دکمه ایمیل را بنویسید و فونت ها را به طور دلخواه تغییر دهید و روی دکمه save option کلیک کنید.

socials

در تب شبکه های اجتماعی، میتوان آدرس اینترنتی شبکه های اجتماعی فیسبوک، تویتر، گوگل و غیره را نوشته و در صفحه خود به نمایش بگذارید.

پس از اتمام تنظیمات کاربران هنگامی که وارد سایت شما میشود با صفحه زیر مواجه میشوند.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.