دیجی اسکریپت

ایجاد محدودیت طول عنوان نوشته ها در وردپرس Limit Post Titles | دیجی اسکریپت

ایجاد محدودیت طول عنوان نوشته ها در وردپرس Limit Post Titles
[ad_1]

در این پست از بیست اسکریپت میخواهیم چگونگی محدود کردن تعداد واژه های عنوان سایت خود را بگوییم . شاید شما وبمستران و طراح سایت های عزیز بخواهید عنوان مطالب خود را کوتاه یا بلند بنویسید که میتوانید با استفاده از افزونه  Limit Post Titles این کار را به راحتی و در اسرع وقت انجام دهید . شاید نویسندگانی در سایت شما فعالیت میکنند که تعداد واژه های مطلب خود را یا بسیار کوتاه یا بیش از حد بلند مینویسند و شما از این اقدام رنج میبرید پس برای کنترل و مدیریت خود بر روی تعداد واژه های عنوان مطالب سایت خود من افزونه ی Limit Post Titles را به شما معرفی میکنم .

 

ایجاد محدودیت طول عنوان نوشته ها در وردپرس Limit Post Titles

 

  • چگونه تعداد واژه های مطالب سایت خود را محدود کنیم

همان طور که میدانید ، ابتدا باید افزونه را دانلود و سپس بر روی وردپرس نصب کنید . پس از اینکه افزونه را فعال کردید ، در کادر سمت راست که مربوط به پنل مدیریت میشود ، در منوی تنظیمات روی گزینه ی ( Limit Post Titles ) کلیک کنید سپس وارد صفحه ای میشوید که تصویر آن را در پایین مشاهده میکنید .

 

ایجاد محدودیت طول عنوان نوشته ها در وردپرس Limit Post Titles

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، گزینه هایی که در قسمت اول تصویر یعنی ( Character Limit ) تعداد واژه هایی که میخواهید یک نویسنده در عنوان مطالب سایت شما بگذارد را تعیین می کنید . مثلا تعداد واژه هایی که میخواهید اگر ۱۰۰ بود در همین گزینه عدد ۱۰۰ را می نویسید و پس از آن تیک گزینه ی ( post ) که در قسمت بعدی صفحه است را میگذارید . سپس روی کلید ( ذخیره تغییرات ) کلیک کنید و پس از رفرش صفحه تغییرات شما ذخیره میشود . امیدواریم از این قسمت از آموزش ما لذت برده باشید و مورد استفاده شما دوستان قرار گرفته باشد .

این نوشته ایجاد محدودیت طول عنوان نوشته ها در وردپرس Limit Post Titles برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.