دیجی اسکریپت

ایجاد کیف پول برای مشتریان در ووکامرس با افزونه User Wallet Credit System | دیجی اسکریپت

ایجاد کیف پول برای مشتریان در ووکامرس با افزونه User Wallet Credit System

ایجاد کیف پول برای مشتریان در ووکامرس

امروز با یکی دیگر از افزونه های ووکامرس آشنا می‌شوید. با استفاده از افزونه وردپرس User Wallet Credit System می‌توانید اعتباری را تحت عنوان کیف پول به کاربران خود هدیه دهید تا مشتریان شما درصورتی‌که مبلغ یک محصول با موجودی کیف پول همخوانی داشته باشد از طریق آن اقدام به خرید محصول کنند.

این افزونه یک درگاه پرداخت در قالب کیف پول برای مشتریان در ووکامرس ایجادمی‌کند و هنگامی‌که یک اعتبار به مشتری خود می‌دهید، تنها وقتی‌که مبلغ اعتبارباقیمت محصول یکی باشد قابل‌اجرا است و از کیف پول کم می‌شود.

امکانات افزونه User Wallet Credit System

  • نصب آسان
  • بارگذاری کیف پول با استفاده از محصولات اعتباری که بعداً می‌توانید برای خرید بعدی استفاده کنید.
  • تنظیم ترازمندی کیف پول کاربر به‌صورت دستی
  • امکان خرید بااعتبار کیف پول
  • و..

نحوه کار با افزونه User Wallet Credit System

مثل روال همیشه افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال‌سازی افزونه روی منوووکامرس> پیکربندی> تسویه‌حساب کلیک کنید. گزینه جدیدی به نام User Wallet در اینجا اضافه‌شده است، روی آن کلیک کنید و وارد صفحه تنظیماتت افزونه شوید.

سپس در مرحله یک کیف پول کاربر را فعال کنید و کادرهای عنوان، توضیحات و دستورالعمل را به‌دلخواه خود پرکنید. اگر می‌خواهید کیف پول برای مشتریانی که سفارش مجازی داده‌اند، فعال باشد نیز تیک گزینه “Enable for virtual orders” را فعال و ذخیره کنید.

ایجاد کیف پول برای مشتریان در ووکامرس با افزونه User Wallet Credit System

در مرحله بعد یک محصول جدید اضافه کرده و از بخش دسته‌های محصولات در سمت چپ صفحه محصول تیک گزینه Credit را بزنید. سپس در پایین صفحه مانند تصویر زیر قیمت محصول را وارد کنید و محصول را انتشار دهید.

مجدداً در همین صفحه یک گزینه جدید در متاباکس اطلاعات محصول> همگانی به نام Credit Amount (تومان) اضافه می‌شود. مقدار اعتبار کیف پول مشتری را وارد نمایید. یک نکته‌ای که وجود دارد آینه که مقدار محصول با مقدار اعتبار کیف پول مشتری باید یکسان باشد. یک شرط الزامی است.

نحوه کار با افزونه User Wallet Credit System

حال مشتریان شما هنگامی‌که محصولی خریداری می‌کنند اگر مقدار محصول برابر مقدار اعتبار کیف پولشان باشد در بخش پرداخت یک درگاه پرداخت دیگر به نام کیف پول کاربر اضافه‌شده که آن را انتخاب و محصول را دریافت می‌کنند.

نحوه کار با افزونه User Wallet Credit System

موفق و پیروز باشید.

نوشته ایجاد کیف پول برای مشتریان در ووکامرس با افزونه User Wallet Credit System اولین بار در دلکد – دانلود اسکریپت. پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.