دیجی اسکریپت

بازیابی اطلاعات مهم است ؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

بازیابی اطلاعات مهم است ؟ – باران وب
[ad_1]

سوال بزرگ این غول یک سوال رایج – “در این دنیا از جریان آزاد اطلاعات و اطلاعات چه بیشتر منحصر به فرد و مهم ترین چیزی که مهم ترین?” و آنها به شما لبخند ضعف و به شما بگویم که این پاسخ نهفته در سوال خود را. اگر شما قادر به حدس زدن آن’s داده است. هر بیت از آن را به شما ارسال بیش از خالص مسائل به همان اندازه و امن بیش از سرور های خود را برای “آینده مرجع”.

بنابراین تصور کنید که قدرت داده است. اگر اطلاعات کاملا ناشناخته مردم است بنابراین ضروری است برای آنها چه مقدار می تواند شما را در داده های خود را? بی بها احتمالا حق با شماست! با توجه به حساس محتوای خود را داده است ،

دلایل از دست دادن داده ها

وجود دارد تعداد n از دلایلی است که می تواند منجر به داده های خود را در آستانه از دست داده و برای همیشه به خاطر اجازه’s آن صورت همه از آن است که مکانیکی و الکترونیکی. آنها همچنین باید یک زندگی محدود دوام و البته حساس به سایش و پارگی. شایع ترین دلیل برای از دست دادن داده ها در حال توفنده از هارد دیسک خود را خطا در پارتیشن بندی نرم و غیره. دلایل دیگر عبارتند از: سرقت از دستگاه خود یک تروجان حمله خراب شده و سیستم عامل و غیره. که همه در معرض داده های خود را به آسیب پذیری. داده است که می تواند ارائه مهم برای یک معامله چند میلیون دلاری و یا سال ها از خاطرات خود را اسیر و به عنوان ذخیره عکس و یا هر چیزی.

آنچه بازیابی?

به عنوان نام نشان می دهد naïvely آن است که این روش از تلاش برای بازیابی تمام یا برخی از داده های موجود بر روی هارد دیسک است. این ممکن است به نظر نمی آید یا صدای زیاد اما آن است که واقعا فرار روند. یک اشتباه کوچک و poof! اطلاعات خود را برای همیشه رفته است.

به عنوان به زودی به عنوان شما متوجه شما باید یک هارد دیسک شکست خورده عجله آن را به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید به یک متخصص. چرا که به عنوان روز عبور پیچیده تر و دشوار و مخاطره آمیز آن را تبدیل به تلاش برای بازیابی اطلاعات. این تلاش در بازیابی بازیابی اطلاعات است که از طریق های مختلف از روش های پیچیده بسته به وضعیت و علت شکست خورده سخت افزاری. همه این روش ها در نهایت باید یک و یک هدف تنها — برای بازیابی تمام فایل های موجود خود را مانند اسناد و صفحات گسترده عکس های, کد, یا هر عنوان به خوبی به عنوان خود را پشتیبان گیری اگر شما تا به حال ایجاد شده هر.

آنچه نباید انجام دهید ؟

احتمالا اولین و تنها قانون است. Don’t سعی و عمل هوشمند و شروع به messing اطراف با چیزهایی که شما هیچ ایده ای در مورد. به جای حل مشکل خود را به شما خواهد شد تنها افزایش آن ده برابر است.

دوم از همه در حالی که هارد دیسک خود را برای بازیابی نمی رفتن به سازمان ملل متحد مورد اعتماد محل. یا رفتن به مرکز خدمات و یا مناسب فروشگاه است که تضمین ایمنی از تمام داده های خود را که می تواند قابل اعتماد هنگامی که آن را به محرمانه بودن. در واقع یک حرفه ای به دلیل فضای کاری آنها خواهد شد در واقع حقیقت را به چهره شما, آیا اطلاعات قابل بازیابی یا نه. اگر بله چقدر می توان بازیافت بسته به نوع آسیب است.

چه

اولین دوره از عمل است که برای آرام کردن خود و از خود بپرسید که آیا رفتن برای بازیابی اطلاعات است که در واقع مورد نیاز است یا نه. شاید ممکن است که شما ممکن است نگه داشته و یک نسخه پشتیبان از آن آنلاین و یا جایی دیگر. در صورتی که این وضعیت دوباره فرو رفتن که آیا بهبودی است بیشترین نیاز دارید یا نه. از آنجا که این فن آوری پیچیده ممکن است همیشه وجود دارد که ۱% احتمال از دست دادن تمام داده ها به جای.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.