دیجی اسکریپت

بازیابی اطلاعات هارد دیسک – آیا شما به آن نیاز دارید ؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

بازیابی اطلاعات هارد دیسک – آیا شما به آن نیاز دارید ؟ – باران وب
[ad_1]

امروزه با وجود کامپیوتر در هر خانه و کسب و کار در جهان غرب و آن را در حال تبدیل شدن سخت تر و سخت تر به واقع وجود داشته باشد و بدون دسترسی به اینترنت است. همه ما را رنج می برند از یک هارد دیسک, بازیابی اطلاعات, بحران دیر یا زود.

بازیابی اطلاعات ممکن است ؟

خوشبختانه در بسیاری از موارد پاسخ مثبت است. آن ممکن است نیاز به مداخله از یک سرویس بازیابی داده ها و یا شما ممکن است قادر به انجام برخی از مراحل ساده را به عقب بر گردیم فایل های از دست رفته خود را.

ممکن است مشکلات از دست دادن داده ها.

حذف تصادفی: این بسیار معمول است برای فایل های حذف شده در خطا به ویژه هنگامی که یک کامپیوتر ‘کاربر جدید’ می شود دسترسی به یک صفحه کلید است. گاهی اوقات فایل های حذف شده ذخیره خواهد شد در یک سطل زباله, و آن است که یک موضوع ساده به دنبال دارد و بازگرداندن آن است.

دیگر حذف می شود ترمیم با استفاده از ‘بازگرداندن’ عملکرد کامپیوتر است. این کمک خواهد کرد که کامپیوتر به حالت قبلی و فایل بازگشت به استفاده از.

منطقی فساد: این تاثیر می گذارد یک کامپیوتر زمانی که سیستم عامل قادر به تشخیص یک فایل یا فایل های. این است که به طور کلی نسبتا ساده برای تعمیر با نرم افزار سمت راست. شاخص به سادگی نیاز به دوباره ساخته شده است به طوری که آن را در واقع می توانید داده ها است که وجود دارد.

آسیب فیزیکی: ممکن است علل آسیب های فیزیکی ناگهانی تاثیر شکست یک جزء الکترونیکی و یا مکانیکی شکست. این نوع مشکل خیلی جدی تر به خصوص که در آن تاثیر و یا شکست مکانیکی باعث شده است که اسلحه به لمس ذخیره سازی اطلاعات پلاتر. این برای تلفن های موبایل پیچیده و باور من این است.

که در آن یک صفحه گرامافون شده است gouged یا خراشیده داده است همواره دست و هیچ مقدار از کار را بازیابی آن.

الکترونیک شکست ساده ترین گسل به درمان به عنوان طولانی به عنوان جایگزینی صحیح مدار چاپی هیئت مدیره می تواند b یافت می شود. اگر آن را می توانید داده ها است که معمولا نسبتا ساده به بهبود می یابند.

محافظت از اطلاعات شما.

برای اکثر کاربران ساده ترین مراحل می تواند بیشتر موثر است. بازگشت به بالا اطلاعات خود را به طور منظم به یک zip drive, CD یا درایو خارجی.

آیا تا به حال حرکت کامپیوتر خود را در حالی که هارد دیسک عامل های خواندن/نوشتن اسلحه شناور بیش از platters از هم جدا شده توسط یک لایه میکروسکوپی هوا. حرکت درایو زمانی که سلاح های شناور در این راه دعوت بازیابی اطلاعات بحران

اگر کامپیوتر شما شروع می شود و انجام چیزهای عجیب و غریب و به خصوص اگر آن را می سازد عجیب و غریب کلیک کردن و یا whirring برای تلفن های موبایل به نوبه خود آن را بلافاصله. صدا های خنده دار می تواند به معنای اسلحه لمس پلاتر و به عنوان توضیح داده شده در بالا این است که بدترین سناریو مورد مسائل.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.