دیجی اسکریپت

برترین افزونه های برای پشتیبان گرفتن از وردپرس | دیجی اسکریپت

برترین افزونه های برای پشتیبان گرفتن از وردپرس
[ad_1]

همیشه از دست دادن اطلاعات ترسناک بوده و هست.به طور مثال فکر کنید دارید با کامپیوتر خود نرم افزاری طراحی میکنید و برای آن بسیار زحمت کشیده اید که ناگهان کامپیوتر خاموش شده و تمامی زحمات شما به باد میرود یا دارید برای سایت خود مطالبی مینویسید که ناگهان اینترنت قطع شده و مطلب نیز از بین میرود…. آیا میدانید برای انجام دوباره این کارها چقدر باید زحمت کشید و انجام دوباره چقدر سخت و دردناک است؟؟

 

backup-plugins-featured

 

ایجاد یک پشتیبان برای سایت وردپرسی امری بسیار مهم و ضروری است و این کار را میتوان از راه های مختلفی انجام داد اما بهترین راه سپردن کار به کاردان آن است یعنی با نصب یک افزونه مطمن بگذاریم تا این کار به صورت اتوماتیک صورت بپذیرد. ما امروز بهترین افزونه های ایجاد پشتیبان سایت را معرفی میکنیم باما همراه باشید.

 

۱-BackupBuddy

این افزونه توسط گروه iThemes ارایه میشود که راه حلی جامع و کاربردی برای صاحبان سایت وردپرسی میباشد. این برنامه به شما اجازه میدهد فقط با زدن یک کلیک از تمام سایت خود پشتیبان بگیرید.این افزونه لینک دانلود اخرین پشتیبان گرفته شده را به شما میدهد همچنین میتواند اخرین پشتیبان را در سایت هایی مانند  دراپ باکس ، ftp و… دخیره کنید.

 

۲-UpdraftPlus

یکی دیگر از گزینه ها برای انجام این مهم این افزونه است که میتواند در کمترین زمان ممکن بهترین نوع پشتیبان را از سایت شما بگیرد. کار با این افزونه بسیار ساده و آسان است و میتوان با طی مراحلی آسان و کم پشتیبانی بی نظیر از سایت تهیه کرد و یا آن را دانلود کرد و یا آن را در سایت هایی نظیر دراپ باکس ،گوگل درایو و… ذخیره کرد.

 

۳-BackUpWordPress

 BackUpWordPress دیگر پلاگین بسیار محبوب است که اجازه می دهد تا شما به طور خودکار از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.ظاهری کاربرپسند و طرز کار بسیار آسان و امکان زمان بندی برای تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار تنها بخشی از ویژگی های این افزونه است.این افزونه میتواند نسخه ی تولید شده را برای شما ایمیل کند یا در سایت هایی نظیر دراپ باکس و گوگل درایور و ftp و…. آن را ذخیره کنید.

 

نوشته برترین افزونه های برای پشتیبان گرفتن از وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.