دیجی اسکریپت

برچسب گذاری اصولی در سایت وردپرسی | دیجی اسکریپت

برچسب گذاری اصولی در سایت وردپرسی
[ad_1]

برچسب گذاری اصولی

یکی از امکاناتی که باید در هر وبسایتی موجود باشد، امکان ساخت برچسب یا tag است. در وردپرس این امکان به راحتی در صفحه ویرایشگر نوشته‌ها موجود است و کمک می‌کند تا تعدادی برچسب در آن وارد کنید. اما سوالی که امروز باید به دنبال پاسخ آن باشیم این است که برچسب گذاری در سایت چگونه بصورت اصولی انجام می‌شود؟

برچسب گذاری در سایت

آیا تفاوت بین برچسب‌ها و کلمات کلیدی را می‌دانید؟ چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟
به ظاهر فرق خاصی ندارد اما در باطن کلمه کلیدی یکی است و برای جستجو در گوگل به کار می‌رود اما برچسب‌ها می‌توانند بیش از یکی باشند و برای یافتن مطالب مرتبط داخل سایت استفاده می‌شوند.

انتخاب بهترین برچسب‌ها در سایت

برچسب گذاری در سایت در واقع هم یک هنر است و هم یک علم! برچسب‌ها باید کلماتی باشند که بهترین توصیف را از مقاله شما ارائه دهند. تعداد برچسب‌هایی که برای یک پست استفاده می‌کنید بهتر است حداکثر ۵ عدد باشد. استفاده بیش از حد از برچسب‌ها بی‌فایده است. همچنین برچسب‌هایی که انتخاب می‌کنید باید مرتبط باشند و زمانی که روی آن‌ها کلیک می‌کنیم تمامی مطالب مرتبط را به ما نشان دهند.

برچسب گذاری اصولی

مثال‌هایی از برچسب گذاری در سایت

فرض کنید مقاله‌ای با عنوان “چگونه سئوی وردپرس را با Yoast seo تامین کنیم؟ ” داریم، برای اینکه بتوانیم برچسب‌هایی برای این مقاله در نظر بگیریم می‌توان به گزینه‌های “سئوی وردپرس، سئوی سایت، بهینه‌سازی وردپرس” اشاره کرد. البته به شرط آنکه مقالات مرتبط با سئو را نیز از قبل با این برچسب‌ها انتخاب کرده باشید. در واقع باید از همان اول فرآیند برچسب گذاری در سایت را به گونه‌ای در نظر بگیرید که منعکس کننده مقاله مورد نظر باشد.

صفحه برچسب‌ها گزینه مطلوبی برای سئو

بسیاری از افراد این را نمی‌دانند که با برچسب گذاری در سایت برای هر مقاله در نهایت یک صفحه مخصوص برچسب‌ها در وردپرس ایجاد می‌شود. در این صفحه تمامی برچسب‌هایی که تا به حال استفاده کرده‌اید موجود است و به مقاله مورد نظر لینک می‌شود.
صفحه برچسب‌ها روی سئوی وبسایت بسیار تاثیرگذار است زیرا رنک زیادی را در موتورهای جستجو به ارمغان می‌آورد. برچسب‌ها به ما کمک می‌کنند که راحت‌تر از کوه کلمات کلیدی بالا برویم و در موتورهای جستجو راحت‌تر به نتیجه درست درباره کلمات کلیدی برسیم.

برچسب‌ها باعث جذب کاربران می‌شوند

همان‌طور که روشن است، وظیفه برچسب‌ها کمک به مخاطبین سایت برای یافتن مطالب بیشتر و مرتبط در وبسایت است. همچنین برچسب گذاری در سایت شانس دیده شدن مطالب دیگر سایت را برای افراد تازه وارد، بیشتر می‌کند.

نتیجه گیری

آیا تا به حال فکر می‌کردید برچسب‌ها تا این حد می‌توانند تاثیرگذار باشند؟ برخی افراد از اهمیت آن‌ها باخبر نیستند و برخی دیگر نمی‌دانند که برچسب‌ها به چه صورت برای رنک وبسایت در گوگل موثر هستند. در این مقاله سعی کردیم بصورت خلاصه به بررسی این موارد بپردازیم.

The post برچسب گذاری اصولی در سایت وردپرسی appeared first on ایکس اسکریپت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.