دیجی اسکریپت

بزرگسالان و کودکان می تواند ایجاد یک واقعا موفق روز مادر – باران وب | دیجی اسکریپت

بزرگسالان و کودکان می تواند ایجاد یک واقعا موفق روز مادر – باران وب
[ad_1]

یکی دیگر از تعطیلات است که در اینجا یکی دیگر از فرصت برای احساس گناه برای بسیاری از فاصله مراقبین. بدون شما نه به عنوان صرف زمان زیادی را با مادر به عنوان شما باید. شاید شما تا به حال خود را در اتاق غربالگری تماس و یا حتی ممکن است اجازه دهید آن را به مخوف پست صوتی. فقط برای یک لحظه بیایید حرکت گذشته احساسات عاطفی است که وجود دارد و سعی کنید برای رسیدن به این لحظه. فقط برای لحظه بیایید فکر نمی کنم در مورد آنچه که خوب است برای شما و خانواده خود را, اما آنچه خوب است برای مادر.

اگر شما آماده به صرف چهل یا بیشتر دلار در افسانه گل نگه دارید که برای یک لحظه فکر کرد. اگر شما با توجه به او یک گل در هر سال برای گذشته ۲۰, ۳۰ یا ۴۰ سال, آیا شما واقعا فکر می کنم از آن خواهد شد جای تعجب است. در نظر بگیرید تلفن تماس و یا کلمات در گفت با تشکر از شما باید آنها را تغییر هر یک بیش از گذشته از: ۲۰, ۳۰ یا ۴۰ سال ؟ آنچه که در مورد فوق العاده گلدان شما به او برای کریسمس? یا که زیبا ژاکت کش باف پشمی ژاکت او این است که صرفه جویی در آن را برای یک مناسبت خاص است. آن است منظمی در بافت پیچیده با دقت بسته بندی شده و دور تا هیچ چیز اتفاق می افتد به آن ؟

بله شما مشغول هستند و هیچ, واقعا وجود دارد هیچ چیز او نیاز دارد و یا وجود دارد ؟ بیایید نگاهی به چند گزینه هستند که یک بیت سازمان ملل متحد شد. چند ایده که فقط ممکن است به او یک هدیه است که او را طولانی مدت شادی از. علاوه بر این اگر یکی از خواهر و برادر است که سرپرست آن خواهد شد به نفع آنها نیز هست.

بیایید نگاهی به مامان. فراموش نکنید که این زن از ۲۰ یا ۳۰ سال پیش, من می خواهم شما را به دیدن خود را به عنوان او در حال حاضر است. چه او را در تمام طول روز? چه او در مورد بحث شکایت مورد تقاضا و یا گریه کردن در مورد ؟ چه مشکلات او رو که شاید شما می توانید پیدا کردن یک راه حل. برخی از مناطق ما پیدا کردن در دسترس برای فرزندان سالمندان به کمک واقعا با اغلب هرگز مورد بحث با آنها. معمولا آنها را به چند دلار یا دو. در حالی که مادر ممکن است هیجان زده برای دیدن, گل, اگر آنها پیدا کردن هزینه آنها بیزارند در زباله.

چه می توانید انجام دهید با ۴۰ دلار خواهد شد که تاثیر? برای اولین بار شما می توانید از او بپرسید اگر وجود دارد چیزی است که او می خواهم برای $۴۰٫ او می خواهد به شما بگویم که هیچ چیز و یا شاید اشاره در چیزی. من می دانم چند که در واقع خود را به پول نقد. به یاد داشته باشید زمانی که شما یک کارت با پول نقد در آن است ؟ این نوع از سرگرم کننده با داشتن کمی پول دیوانه دروغ گفتن در اطراف. خوب اکثر بچه ها نمی خواهد به مادر یک پاکت نامه با پول نقد است; آن است که قطعا نه شخصی و نه به عنوان زیبا به عنوان گل مرده. به عنوان یک جامعه ما را منحرف نگرش نسبت به پول و کارت هدیه به فروشگاه شما هرگز پا به درست هستند اما نقدی ناخالص.

بلیط سینما برای او و یک دوست و شما خواهد شد مراقبت از رانندگی. یا با یک راننده حرفه ای و یا انجام آن خودتان. شما می توانید صرف $۴۰ در یک کارت هدیه است که نه تنها اقدام به خرید بلیط اما با این نسخهها کار در پایه امتیاز به عنوان به خوبی. اگر او راحت با دی وی دی پلیر شما خریداری او چند سال پیش به او سفارش Netflix بکشد. او ممکن است قادر به استفاده از اینترنت به منظور, اما شما قطعا می توانید قبل از سفارش او برخی از افسانه فیلم را به نمایش در صفحه اصلی. یکی از دلایل ما مانند Netflix است که دلیل آن می آید در این پست و پست الکترونیکی آن را به عقب. وجود دارد مسئول است که او در حال شکل گرفتن است. Psst. شما در حال درمان او را مانند بزرگسالان مسئول و شما می توانید برای به اشتراک گذاشتن یک مکالمه است که صدا مانند یک دانشنامه پزشکی. هنگامی که آخرین باری که شما شروع جمله با “مامان چه می خواهم شما مانند فیلم؟”

در اینجا یک کمی آلزایمر ، اگر شما پدر و مادر مبتلا به آلزایمر آنها را به خرید یک تصویری است که در مورد ماهی. نه کوسه و ماهی شنا در مدارس است. یکی که بسیار زیبا و آرامش بخش است. وجود دارد برخی از مطالعات که پیدا کردن آن را به یک انتخاب خوب است. آن را به ارزش را امتحان کنید.

با استفاده از این فرصت برای معرفی مادر به مراقبت در منزل. او ممکن است مبارزه با هر گونه مراقبت در منزل در همه. شما ممکن است شانس بهتر با استفاده از تعطیلات به برنامه کسی در. آیا او نیاز به یک سوار به یک دکتر را ملاقات مو انتصاب خرید ؟ خوب مراقبان تشویق مشارکت. آنها تمیز کردن خدمه.

معرفی اولیه اجازه می دهد تا عقاید جدید را به اتفاق می افتد. متاسفانه ما درک کلی از خانه مراقبت بسیار محدود است. اجازه می دهد هر دو مادر و شما برای یادگیری در مورد مراقبت در منزل بخشندگان در اوایل روند پیری اجازه خواهد داد که برای درک بیشتر به عنوان زمان پیشرفت می کند و نیاز فوری است.

اگر او در اوایل بیماری آلزایمر یا زوال عقل هر دو شما می دانید آن پیشرفت خواهد کرد. با معرفی افراد جدید در حال حاضر همراهان و همچنین مادر شدن راحت با غریبه ها. و مهلت مراقبت بسیار مهم است.

اگر مادر و زندگی با یکی از بچه ها به او یک آخر هفته را در یک مرکز. این دو گر یکی آن را می دهد که مراقب یک روز به یک انسان است که به معرفی و مادر به برخی از مردم است. اکثر امکانات مراقبت موقت. اکثر امکانات خیلی بیشتر سرگرم کننده از خواهر خود ، بررسی کنید که چه فعالیت های در حال جریان است.

خط پایین با هر تعطیلات است که پول و وقت تنگ است. آن است تا به فرزندان ارشد به فکر می کنم در خارج از جعبه با استفاده از ابزار است که آنها راحت هستند برای یادگیری در مورد روند پیری و خارج وجود دارد و یادگیری است. برای بسیاری از فرزندان نسل “سیمپسون grand pa” است که درک ما از زندگی در یک خانه است. من مطمئن هستم که اگر من در زمان من می تواند پیدا کردن یکی فقط آن را دوست دارم. ارشد امکانات من مرتبط با مکان من می خواهم به حرکت در حال حاضر اگر من می توانم. ۵ ستاره ناهار خوری و ثابت و بازدید انجام و یادگیری است. با باز کردن ذهن خود را به امکان وجود دارد که یک راه بهتر برای انجام این کار, شما باید شروع به سفر. به یاد داشته باشید, اگر, مادر, ۸۰, شما احتمالا ۵۰ یا ۶۰٫ شروع به برنامه ریزی که در آن شما می خواهید به زمانی که شما در رسیدن به ۹۰ و شروع می شود که با نوازش کلید بر روی کامپیوتر شما. به انتخاب قبل از بحران است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.