دیجی اسکریپت

بزرگ انتقال فایل ها – باران وب | دیجی اسکریپت

بزرگ انتقال فایل ها – باران وب
[ad_1]

اگر شما می خواهید برای ارسال فایل های بزرگ به هر یک از شما دوست و خویشاوند و یا اعضای خانواده از طریق اینترنت و سپس آن را دشوار است به انجام این کار اگر شما ثبت نام نکرده در یک هاست میزبانی وب سایت. اگر شما با استفاده از کامپیوتر به صورت روزانه و سپس شما ممکن است ارسال مدارک تقریبا هر روز از طریق ایمیل و یا هر منبع دیگر در دسترس بر روی اینترنت است. در حال حاضر هر دفتر کار انجام شده است با استفاده از رایانه و شبکه های تنها. وجود دارد بسیاری از شرکت ها و صنایع که شاخه ها و زنجیره ها در مکان های مختلف در جهان تا به ماندن در تماس با این شرکت ها نیاز به انتقال داده ها از یک مکان به مکان دیگر و این را می توان از طریق اینترنت تنها.

فایل های داده است که این شرکت ها انتقال از یک مکان به مکان دیگر منطقه از اندازه بزرگ و در نتیجه ویژه سرور اختصاصی مورد نیاز برای ارسال این اسناد و مدارک. وجود دارد راه های بسیاری که شما می توانید با ارسال یک فایل بر روی اینترنت است. اگر شما در خانه هستند و شما نیاز به ارسال اندازه کوچک فایل مانند یک آهنگ برخی از سند یا عکس را پس از آن شما می توانید با استفاده از ایمیل برای این منظور اما اگر شما می خواهید برای ارسال هر نوع فایل است که در اندازه های بزرگ و سپس ایمیل ممکن است کار نمی کند وجود دارد به عنوان یک حد خاص مگا بایت برای ارسال فایل از طریق ایمیل. پس از جایگزین های دیگر برای ارسال اسناد بزرگ بر روی اینترنت در حال, FTP وب سایت های مختلف که ارائه به اشتراک گذاری فایل و غیره. اجازه دهید بحث در مورد پروتکل انتقال فایل, فایل های, در این مقاله به طوری که شما را وادار به می دانم که چگونه برای ارسال فایل های بزرگ با استفاده از FTP. پروتکل انتقال فایل است که در واقع یک پروتکل استاندارد شبکه استفاده شده است که به تبادل و تغییر اسناد و مدارک بر روی TCP – IP شبکه مانند اینترنت است.

پروتکل انتقال فایل است که معمولا توسعه یافته بر روی سرور مشتری و با استفاده از کنترل های مختلف و ارتباط بین سرور و برنامه های کاربردی سرور مشتریان. پروتکل انتقال فایل است که اساسا ساخته شده در سرور های مشتریان; شما می توانید انتقال و ارسال اسناد از طریق اینترنت از هر بخشی از جهان. به غیر از استفاده از ftp برای انتقال فایل شما را پیدا خواهد کرد بسیاری از فایل های دیگر میزبانی وب سایت بر روی اینترنت با استفاده از آن شما می توانید ارسال big اسناد در اینترنت به گیرنده های خود را. اما قبل از انتخاب هر فایل میزبانی وب سایت مهم ترین گام این است که به بررسی کنید که آیا فایل خاصی میزبانی وب سایت واقعی است یا استاندارد به طوری که برای دریافت خدمات خوب و با سرعت.

با فرا رسیدن فصل بهار و گرم‌تر شدن هوا، همه ساله پشم چینی گوسفندان همراه با اجرای آداب و رسوم سنتی توسط دامداران در روستا‌های کلات انجام می‌شود./رسول عزیزی Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.