دیجی اسکریپت

بهترین افزونه فرم جستجو برای وردپرس چیست؟ | دیجی اسکریپت

بهترین افزونه فرم جستجو برای وردپرس چیست؟
[ad_1]

یکی از مهم‌ترین مواردی که در میزان موفق بودن و نبودن شما تأثیر مستقیم دارد، تجربه کاربری است. این کاربران شما هستند که میزان پیشرفت سایت را مشخص می‌کنند. شما باید سعی کنید از هر تکنیکی برای جذب رضایت کاربران خود استفاده کنید؛ یکی از مواردی که باعث می‌شود کاربر نسبت به عملکرد سایت نظر مثبتی داشته باشد، این است که بتواند به‌راحتی به هدف خود از ورود به سایت برسد که لازمه این موضوع نیز داشتن یک فرم جستجوی حرفه‌ای است. اما بهترین افزونه فرم جستجو برای وردپرس چیست؟

 

بهترین افزونه فرم جستجو برای وردپرس چیست؟

 

درست است که خود وردپرس به‌‌صورت پیش‌‌فرض ویژگی جستجو را دارد اما شما برای اینکه بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید نیاز به یک قابلیت پیشرفته و قدرتمندتر دارید. امروز قصد داریم در این مقاله به شما برخی از بهترین افزونه‌‌های جستجو در وردپرس را معرفی کنیم.

 

بهترین افزونه فرم جستجو برای وردپرس

افزونه‌ی انتخابی شما باید درعین‌حال که امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد، کار کردن با آن نیز بسیار ساده باشد و شما را به دردسر نیندازد و باعث شود شما به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

 

قابلیت جستجوی وردپرس ممکن است شما را در بسیاری از موارد محدود کند و شما نتوانید تمامی ویژگی‌های مدنظر خودتان را بر روی سایت پیاده‌سازی کنید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده این قابلیت را با استفاده از افزونه‌های پیشنهادی ما امتحان کنید تا شاهد امکانات بی‌نظیری باشید.

 

امروز در این مقاله ۳ افزونه کاملاً رایگان به شما پیشنهاد می‌کنیم که شما می‌توانید با توجه به نیاز سایت و سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین شما برای نصب این افزونه‌ها می‌توانید مقاله‌ای که بیست اسکریپت در این خصوص ارائه کرده است را مشاهده نمایید. آموزش نصب افزونه در وردپرس

 

این پلاگین‌ها به زبان فارسی ترجمه نشده است و شما باید نسخه انگلیسی آن را بر روی سایت خود نصب کنید. بنابراین حتماً هنگام استفاده از این افزونه زبان وردپرس را به انگلیسی تغییر دهید.

 

Relevanssi – A Better Search

اولین افزونه‌ای که امروز قصد داریم آن را برای شما معرفی کنیم Relevanssi – A Better Search است. این افزونه توانسته با امکانات بی‌نظیری که دارد توانسته رضایت کاربران جلب کند تا جایی که تا الآن بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال داشته است.

بهترین افزونه فرم جستجو برای وردپرس چیست؟

بعدازاینکه این پلاگین را بر روی سایت ودرپرسی خود نصب کردید، این افزونه به‌صورت خودکار یک موتور جستجوی بهتر و پیشرفته‌تر را جایگزین جستجوگر پیش‌فرض وردپرس می‌کند.

 

یکی از ویژگی‌های این افزونه این است که محتوایی به کاربر نمایش می‌دهد که مطابق با کلمات کلیدای است که جستجو کرده است. علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند که در دسته‌ها، برچسب‌ها و نظرات نیز جستجو کنند؛ پس از جستجوی این موارد نتایج موردنظر آن‌ها به‌صورت هایلایت برای آن‌ها نمایش داده می‌شود.

 

مورد دیگری که در این افزونه باعث می‌شود افراد سریع‌تر به نتیجه برسند این است که کاربر می‌تواند یک سری فیلتر برای جستجو تنظیم کند تا راحت‌تر به هدف خود دست پیدا کند.

 

مورد دیگری که در این پلاگین از اهمیت بالایی برخوردار است امکان مدیریت کردن پست‌ها است، به این صورت که شما می‌توانید محبوبترین صفحات سایت خود را بشناسید، این موضوع به شما کمک می‌کند تا نیازهای کاربران خود را بهتر بشناسید و بتوانید مطابق با خواسته‌های آن‌ها سایت خود را توسعه دهید.

 

Ivory Search

Ivory Search یکی دیگر از پلاگین‌‌هایی است که می‌‌تواند برای داشتن یک فرم جستجوی پیشرفته به شما کمک بسیار زیادی کند. بارزترین و کاربردی‌ترین ویژگی این افزونه که توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند امکان سفارشی‌سازی فرم جستجو در سایت است. شما با این افزونه نه تنها می‌توانید یک جستجوگر پیشرفته را به سایت خود اضافه کنید بلکه می‌توانید هر تغییر دلخواهی را در آن اعمال کنید.

 

همچنین شما می‌توانید فرم جستجو را در هر موقعیتی از سایت خود قرار دهید، علاوه بر این شما این امکان را دارید که تنها با چند کلیک قابلیت جستجوی AJAX را در سایت خود فعال کنید.

 

آموزش کار با این افزونه قبلاً در بیست اسکریپت منتشرشده است و شما می‌توانید برای یادگیری روند کار با آن، مقاله آموزشی اضافه کردن فرم جستجو به سایت وردپرس با Ivory Search را مشاهده نمایید.

 

Ajax Search for WooCommerce

خب مسلماً همه افرادی که یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند یا با ووکامرس آشنا هستند و یا اینکه سایت خود را با افزونه ووکامرس ساخته‌اند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً افزونه Ajax Search for WooCommerce را بر روی سایت خود نصب کنید.

 

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این افزونه قابلیت اسکریپت AJAX است. این قابلیت درواقع زمانی که کاربر یک کلمه‌ای را در فرم جستجو وارد می‌کند، نتایج مربوط را فوراً برای آن نمایش می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود کاربر تجربه بهتری برای پیدا مردن محصول خود در سایت شما داشته باشد.

 

همچنین کاربران با جستجوی AJAX می‌توانند یک سری اطلاعات کلی از محصول موردنظر خودشان مانند تصویر، قیمت و یک توضیح کوتاه را مشاهده می‌کنند؛ که این کار نیز باعث می‌شود کاربر صفحات کمتری را به‌دنبال کالا باشد، درواقع این ویژگی تصمیم‌گیری را برای کاربر بسیار راحت می‌کند.

 

امیدواریم با استفاده از این مقاله بتوانید تجربه جستجوی منحصربه‌فردی را به کاربران خود ارائه کنید. موفق باشید.

نوشته بهترین افزونه فرم جستجو برای وردپرس چیست؟ اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.