دیجی اسکریپت

بهترین وب سایت های تحلیل و آنالیز سئو | دیجی اسکریپت

بهترین وب سایت های تحلیل و آنالیز سئو
[ad_1]

بهترین وب سایت های تحلیل و آنالیز سئو

استفاده از فناوری های اطلاعاتی در دنیای امروز امری بسیار رایج و کاربردیست و هر فردی فارغ از نوع بینش و فعالیتی که دارد، می تواند با بهره گیری از این ابزارها، به بهبود هرچه بیشتر ارتباطات و دسترسی به اهداف خود بپردازد.

 

۱- وب سایت MAJESTIC SEO

 

این وب سایت دارای یک ابزار رایگان قدرتمند سئو می باشد که برای آنالیز بک لینک ها بسیار مفید و قابل توجه می باشد. موتور جستجوی این سایت خلاصه ای از تمامی دامین های ارجاع شده و بک لینک های خارجی را به شما ارائه می دهد. ابزار تاریخچه بک لینک این سایت به شما امکان می دهد تا تعداد بک لینک ها را برای سایت خود مشخص و همچنین تغییر و تحول آنها را در طول زمان پیگیری کنید. بنابراین می توان به راحتی ساخت لینک در وب سایت را مدیریت نمود.  اگر تاکنون در مورد محدودیت نمایش فقط ۵ لینک به وب سایت شما در Alexa عصبانی و ناراحت بودید، اکنون می توانید به طور کامل و با جزئیات فراوان و بدون محدودیت این اطلاعات را بدست آورید.

۲- وب سایت SEO Site Checkup

این وب سایت یک آنالیز رایگان و کامل از سئو سایت شما ارائه می دهد. تمامی عناصر وب سایت از جمله آمار صفحات، داده های سایت، متا تگ ها، کی ورد ها، عنوان سایت، هدینگ های H1، H2 و …، سایت مپ، حجم صفحه اصلی و سایر صفحات، آنالیزهای گوگل و پیج رنک گوگل و الکسا، تست سرعت، کش، لودینگ، جی کوئری و …، امنیت سرور وب سایت و بسیاری از آیتم های دیگر کنترل می شوند. همچنین امکان گزارش گیری و ذخیره آن بصورت PDF و ارسال بصورت ایمیل بصورت ساده و رایگان فراهم است.

۳- وب سایت ahrefs

این وب سایت نیز مانند Majestic SEO خدمات پیشرفته ای را در زمینه لینک ها، بک لینک ها، رفرنس ها و صفحات برتر و کلیه خروجی و ورودی های گذشته و فعلی به وب سایت ارائه می دهد. همچنین در بخش گزارش ها می توان گزارش کاملی را از وضعیت سئو وب سایت خود مشاهده کرد./

نویسنده:مسعود علامه

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.