دیجی اسکریپت

تشخیص رتبه جعلی الکسا - آیا رتبه الکسا قابل اعتماد است؟ | دیجی اسکریپت

تشخیص رتبه جعلی الکسا – آیا رتبه الکسا قابل اعتماد است؟
[ad_1]

آیا رتبه الکسا قابل اعتماد است؟

قبلا در مورد اینکه الکسا چگونه کار می‌کند توضیح دادم اما همیشه این سوال از من پرسیده میشد که آیا رتبه الکسا غیر قابل اعتماد است یا قابل اعتماد؟ امروز برای همیشه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

در اصل می‌توان گفت الکسا هم قابل اعتماد است و هم غیر قابل اعتماد. در حقیقت ذات اصلی الکسا کاملا قابل اعتماد است اما وبسایت‌هایی هستند که مثل همیشه می‌خواهند همه چیز را دور بزنند برای کسب درآمد بیشتر و گرفتن تبلیغات بیشتر با ساخت یک رتبه الکسای کاملا جعلی! فراموش نکنید که اینجا ایران هست. انسان‌هایی هستیم خلاق با هوش بالا که می‌توانیم خیلی چیزها را دور بزنیم و همینطور بفهمیم که کجا دورمان زده اند! پس اینبار بررسی می‌کنیم سایت‌هایی را که می‌خواهند با ساخت رتبه جعلی الکسا، قانون الکسا را دور بزنند و برای خودشان نامی در بین وبمستر‌ها دست و پا کنند.

نحوه تشخیص رتبه جعلی الکسا

در این ویدیو بصورت کامل توضیح داده‌ایم که چطور رتبه جعلی الکسا را تشخیص دهید. با ما همراه باشید تا مچ گیری کنیم 🙂

نکته: توجه داشته باشید در این فیلم هیچ اسمی از وبسایت خاصی برده نشده و وبسایت نامبرده در زمان ضبط این ویدیو (تاریخ ۶ مرداد ۱۳۹۷) رتبه ۱۴۲ ایران را داشته. پس با جستجو در الکسا و پیدا کردن سایت ۱۴۲ ایران سعی نکنید سایت متخلف را پیدا کنید. رتبه سایت‌ها در الکسا تغییر کرده و ممکن است این سایت رتبه ۱۴۰ یا ۱۴۳ یا ۱۰۰ یا … را از آن خود کرده باشد. پس برای اینکه به سایت خاصی مشکوک نشوید توصیه می‌کنیم بیخیال کارآگاه بازی شده و دنبال مقصر نباشید. 😀 نیازی هم نیست 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.