دیجی اسکریپت

تشخیص کلمات کلیدی جعلی در سرچ کنسول گوگل | دیجی اسکریپت

تشخیص کلمات کلیدی جعلی در سرچ کنسول گوگل
[ad_1]

نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی در سرچ کنسول
نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی در سرچ کنسول

در دوره آموزشی نبرد صفحه اول گوگل یا همان دوره آموزش سئو برای شما توضیح دادیم که چطور می‌توانید صفحات موردنظر خودتان را در گوگل سرچ کنسول وارد کنید و کلمات کلیدی موردنظر خودتان را با استفاده از سرچ کنسول پیدا کنید.

اما برخی اوقات ما با اسپم‌هایی مواجه می‌شویم که رقبای ما ایجاد کرده‌اند و ممکن است ما فریب این اسپم‌ها را بخوریم و صفحاتمان را با این اسپم‌ها سئو کنیم.

به‌عنوان‌مثال در اینجا ما صفحه صفر تا صد طراحی وب‌سایتمان را وارد کرده‌ایم. در بخش Query‌هایی که به ما داده یک Query به نام پکیج طراحی قالب وردپرس داریم.

بررسی کردن کلمات کلیدی توسط سرچ کنسول
بررسی کردن کلمات کلیدی توسط سرچ کنسول

این کوئری ۶۸ هزار بار در گوگل سرچ شده است و فقط ۲۴ بار کلیک روی این کلمه شده است. همچنین از یک تاریخ مشخص به بعد دیگر این کلمه سرچ نشده است. قبل از این تاریخ حداقل روزی ۴۰۰ بار این کلمه در گوگل سرچ می‌شده. اگر اکنون شما پکیج طراحی قالب وردپرس را در گوگل سرچ کنید میهن وردپرس رتبه دوم را دارد.

پس این عجیب است که باوجوداینکه ۶۸ هزار بار سرچ شده است تنها ۲۴ بار روی آن کلیک شده است. این نشان می‌دهد که رقبای ما در یک دوره از این کلمه استفاده کرده‌اند تا با استفاده از ربات‌هایی با این کلمه کلیدی روی سایت خودشان کلیک کنند و بتوانند کلیک ریت سایت خودشان را افزایش دهند.

بنابراین ما نباید فریب این کلمه را بخوریم و از آن برای سئو کردن صفحه در وب‌سایت‌مان استفاده کنیم.

موفق و پیروز باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.