دیجی اسکریپت

تغییر رویه فعلی فری اسکریپت! | دیجی اسکریپت

تغییر رویه فعلی فری اسکریپت!
[ad_1]

با توجه به اینکه روش فعلی فری اسکریپت (اشتراک گذاری اسکریپت ها و قالب ها) کمی خسته کننده شده و کاربران زیادی به این روش اعتراض کرده اند!! تصمیم گرفتیم که نحوه فعالیت سایت را تغییر دهیم. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید.

programming

از فیسبوک فری اسکریپت :

با توجه به اینکه روش فعلی فری اسکریپت (اشتراک گذاری اسکریپت ها و قالب ها) کمی خسته کننده شده و کاربران زیادی به این روش اعتراض کرده اند!! تصمیم گرفتیم که نحوه فعالیت سایت را تغییر دهیم، به این صورت که علاوه بر اشتراک گذاری اسکریپت ها و قالب ها قسمت ها و پست های جذاب دیگری به سایت اضافه کنیم.

چه قسمت هایی به سایت اضافه خواهد شد؟
برای شروع تصمیم گرفتیم با پست های اموزشی شروع کنیم. پست های حرفه ای برای دوستانی که میخواهند طراحی وب سایت و یا اسکریپت را یاد بگیرند .

اگر این روش مورد استقبال دوستان عزیز قرار بگیرد فعالیت سایت را به همین صورت ادامه خواهیم . اولین پست آموزشی هم با عنوان “چگونه یک اسکریپت طراحی کنم؟” روش طراحی یک اسکریپت را از اول تا آخر آموزش خواهد داد. شما هم به عنوان یکی از کاربران فری اسکریپت با نظرات خود به ما کمک کنید. چگونه؟ برای شروع به ما بگویید که آموزش طراحی چه اسکریپتی را قرار دهیم؟

 برای اطلاع از آخرین اخبار سایت فیسبوک ما را دنبال کنید.

 

 

نوشته تغییر رویه فعلی فری اسکریپت! اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.